  • 1. Data: 2002-08-12 20:33:45
    Temat: pisma "mlodziezowe"
    Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit>

    sorry za crossa, ale wydaje mi sie na miejscu

    no to przejde do pytania:
    ostatnio mialem okazje zobaczyc kilka czasopism przeznaczonych dla
    nastolatek. mimo ze jestem w tym wieku, to zszokowalo mnie co rowiesniczki
    wyczytuja. np w "nicole" byl dodatek "Tydzien seksu" czy cos takiego. albo w
    innych "Jak to zrobic na wakacjach?" co kawalek zachwalaja sex bez
    opamietania, a to przeciez czytaja mlode dziewczyny! do psps: czy czytanie
    tego, ma wplyw na czas inicjacji sex.? jak wten sposob przygotowane dziewcze
    do tego podejdzie? a do prawa mam pytanie czy tych wydawcow nie mozna by
    oskarzyc o rozpowszechnianie pornografii wsrod mlodziezy? bo podobno kiedys
    w niemczech zaskarzyli rodzice "Bravo" i proces wygrali. a w polsce ktos
    zaskarzyl audycje radiowa przed 23 w ktorej namawiano do wziecia udzialu w
    pobiciu sex. rekordu.

    "Szukam i szukam,
    a tam wciaz pusto."
    cosiarz (na) wp.pl
    ___________________
    jak chcesz mi odpowiedzieć to usuń co trzeba z adresu(delthis.;.sit)

  • 2. Data: 2002-08-12 23:32:22
    Temat: Re: pisma "mlodziezowe"
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Lukasy wrote:
    > sorry za crossa, ale wydaje mi sie na miejscu
    [..]

    Najpierw naucz się pisać po polsku: SEKS a nie SEX.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-08-13 06:42:16
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > [..]
    >
    > Najpierw naucz się pisać po polsku: SEKS a nie SEX.

    Troche nie na temat :)
    Cos jeszcze masz dodania ?

    Pelos

  • 4. Data: 2002-08-13 06:44:25
    Temat: Odp: pisma "mlodziezowe"
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:3...@e...pl...

    > Najpierw naucz się pisać po polsku: SEKS a nie SEX.
    >
    > Arek

    No tak - już dawno powinieneś spać a tymczasem siedzisz i bzdury wypisujesz
    na listach, a po co Ci to?
    Czy to ma jakiś sens?

    Użytkownik Lukasy chciał się czegoś dowiedzieć, nie znasz odpowiedzi na jego
    pytanie to po co bezsensu walisz w klawiaturę i przeciążasz łącza, hmm?

    Smerf

  • 5. Data: 2002-08-13 14:07:13
    Temat: Propaganda sukcesu. ;>
    Od: Marek Kruzel <h...@g...pl>

    Media w slużbie kapitalizmu. ;>

    Pozdrawiam
    Marek

    --
    Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

  • 6. Data: 2002-08-14 13:11:09
    Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl"
    > Najpierw naucz się pisać po polsku: SEKS a nie SEX.

    Jeśli czasopisma narzucają to drugą pisownię, a Tyś
    zaskoczony ;)))

  • 7. Data: 2002-08-14 13:13:25
    Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl"
    > Najpierw naucz się pisać po polsku: SEKS a nie SEX.

    W liście użytkownik, któremu zwracasz uwagę napisał
    także po polsku ten wyraz :)

    Masoneczka

  • 8. Data: 2002-08-14 13:19:26
    Temat: Re: Propaganda sukcesu. ;>
    Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Kruzel"
    > Media w slużbie kapitalizmu.

    W służbie większych pieniędzy ;)
    Netykieta grupowa nie zabrania zmiany tytułu
    postu, ale dla skostniałych użykowników
    (czyli mnie) list staje się rozpoczęciem nowego
    tematu rozmowy :). Tytuł możesz umieścić
    w liście. Ech pewnie czepiam się, muszę
    wziąć sobie urlop.

    Pozdrówka
    Ania vel masoneczka

  • 9. Data: 2002-08-14 19:46:54
    Od: Marek Kruzel <h...@g...pl>

    Wed, 14 Aug 2002 15:19:26 +0200 "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>
    <ajdlep$iql$1@news.onet.pl>:

    > W służbie większych pieniędzy ;)

    Im więcej potrzeb i im silniejsze, tym lepiej.

> [...]
    > użykowników (czyli mnie) list staje się rozpoczęciem nowego tematu
    > rozmowy :). Tytuł możesz umieścić w liście. Ech pewnie czepiam się,

    Czepiaj się. Chyba ograniczę ten proceder, np. będę zmieniał
    tylko wtedy, gdy wypowiedź zmieszczę w tytule.;)

    Pozdrawiam :)
    Marek

    --
    Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

  • 10. Data: 2002-08-14 20:07:11
    Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Kruzel"
    > Czepiaj się. Chyba ograniczę ten proceder, np. będę zmieniał
    > tylko wtedy, gdy wypowiedź zmieszczę w tytule.;)

    Miła riposta :) zachęca do zaczepek słownych.
    Dziękuję :)

    Ania vel Mason ...