  • 1. Data: 2002-08-12 18:32:04
    Temat: Problem z Wydz. Komuniakcji
    Od: "Pawel" <l...@N...pl>

    Witam,

    Od dziś przez urzędników Wydziału Komunikacji nie mogę jeździć moim
    samochodem.
    Pod koniec czerwca przerejestrowałem samochód. Dostałem próbne tablice,
    termin odbioru stałych tablic na koniec lipca. Stawiłem się w wyznaczonym
    terminie i otrzymałem przedłużenie do 12 sierpnia.
    Powód: Wydział Komunikacji Warszawa Praga, gdzie wcześniej był
    zarejestrowany pojazd nie odesłał dokumentów do Wydziału we Włocławku (gdzie
    teraz rejestruje pojazd).
    i ok, można zrozumieć.
    Dziś 12 sierpnia, poszedłem do Wydziału odebrać tablice i dowiaduje się, że
    jeszcze nie ma. Dowiaduje się też NIE MOŻNA ponowanie przedłużyć terminu w
    dowodzie. Wydział ma 48 dni na przerejestrowanie zgodnie z Dziennikiem
    Ustaw. W moim przypadku nie wywiązał się.
    Pani w Wydziale poinformowała mnie, że muszę odstawić pojazd (NIE MOGĘ
    JEŻDZIĆ !!!!!) i czekać do dnia kiedy wydział z Wawy odeśle dokumenty, a
    kiedy to nastąpi zupełnie nie wiadomo !
    Wiem, że z dokumentami jest wszystko w porządku. Samochód kupiłem od osób
    znajomych, którzy zakupili go wczesniej w salonie (jest faktura).

    Czy wiecie, gdzie mogę napisac w tej sprawie, odwolac sie, ponosze pewne
    straty zwiazane z nie wywiazaniem sie z terminu przez Wydzial Komunikacji.

    Pozdrawiam
    Paweł