  • 101. Data: 2020-10-01 09:56:09
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
> [...]
    a.pl...

    > No przecież ta szkoła i jej sale utrzymywane są z podatków na cele
    > obywatelskie. Potrzeby sekty religijnej, to nie to samo. Ich cele są
    > sprzeczne z celem, dla jakiego pobudowane i utrzymywane są szkoły.
    >
    > Budynki i pomieszczenia w których mieszczą się np.komisariaty milicji
    > też są ogrzewane i sprzątane z podatków obywateli.

    Per analogia: Dlaczego obywatele nie wierzący w Teorię Darwina mają
    finansować jej nauczanie w szkołach? Taka "interesująca" konsekwencja
    prawnej konsekwencji :-)

    --
    A. Filip

  • 102. Data: 2020-10-01 11:16:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2020 09:39:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ilu już wysadzili (w 21 wieku)? Podasz nazwiska i daty?

    Filipku, poszukaj sobie sam jakeś ciekaw.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 103. Data: 2020-10-01 11:47:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, poszukaj sobie sam jakeś ciekaw.

    A to ja nadałem takie oświadczenie że ma *za ciebie* udowadniać?
    W kapitalizmie cudzej roboty *za darmo* się nie odwala, komuchu jeden :-)

    --
    A. Filip

  • 104. Data: 2020-10-01 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Mniej niż "pan dyrektor" placówki która ma być śmiertelnie poważna.
    > Jego wypowiedzi na temat placĂłwki ktĂłrej dyrektoruje teĹź naleĹźy
    > traktować "niezbyt dosłownie"?'

    CZyli sam robisz z siebie pajaca a chcesz oceniac zachowanie innych?
    O nie, nie, nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 105. Data: 2020-10-01 12:35:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2020 11:47:33 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A to ja nadałem takie oświadczenie że ma *za ciebie* udowadniać?
    > W kapitalizmie cudzej roboty *za darmo* się nie odwala, komuchu jeden :-)

    Filipku, rozmowa z tobą to dyshonor, więc nie nalegaj :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 106. Data: 2020-10-01 12:46:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > CZyli sam robisz z siebie pajaca a chcesz oceniac zachowanie innych?
    > O nie, nie, nie...

    Chcesz równać do dyrektora pajaca robiącego publicznie cyrk z TAKŻE
    instytucji którą kieruje? Twoje prawo ale nie prawo tego dyrektora.

    Prawo w sensie dosłownym jest takie że to jest podstawa do zwolnienia
    *jeśli jego zwierzchnik tak zechce uznać* - doniesienia medialne były
    po linii "pan X" tylko "pan dyrektor placówki Y". Zwierzchnik nie
    zechciał.
    --
    A. Filip

  • 107. Data: 2020-10-01 12:50:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, rozmowa z tobą to dyshonor, więc nie nalegaj :)

    A twoja argumentacja sprowadza się do "A bo mi się tak wydaje nie powiem
    dlaczego KROPKA" to po kiego się szwendasz na tej grupie?

    --
    A. Filip

  • 108. Data: 2020-10-01 13:10:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 01 Oct 2020 09:56:09 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Per analogia: Dlaczego obywatele nie wierzący w Teorię Darwina mają
    > finansować jej nauczanie w szkołach?

    Bo w szkołach się uczy, a nie indoktrynuje.
    Teoria ewolucji - i wiele innych - ma uzasadnienie naukowe, czego nie można
    powiedzieć o ideologii rzymsko-pedofilskiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 109. Data: 2020-10-01 13:13:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    > Ilu już wysadzili (w 21 wieku)? Podasz nazwiska i daty?

    Zamach na redakcję Charlie Hebdo był w 2015, więc chyba na XXI wiek się
    łapie.

  • 110. Data: 2020-10-01 13:23:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Zamach na redakcję Charlie Hebdo był w 2015, więc chyba na XXI wiek
    >się
    >łapie.

    Jest tez i ciag dalszy

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C724452%2Cfranc
    ja-sprawca-piatkowego-ataku-w-paryzu-myslal-ze-ataku
    je-charlie-hebdo

    J.