  • 1. Data: 2004-04-26 01:11:26
    Temat: Przeterminowanie - terminy splat
    Od: "iwi" <i...@k...pl>

    Witam.
    Zastanawiam sie nad jednym zagadnieniem.
    Canal+ w imieniu Wizji TV upomina sie o wplate 20zl po 23 miesiacach od
    zakonczenia umowy. (podniesli abonament i dowiedzialem sie dopiero jak
    dostalem rachunek). Wiec zaplacilem tyle ile bylo przed podwyzka i
    zrezygnowalem z ich uslug.
    Napisalem im wyjasnienie ale do tej pory nie odpowiedzieli. Zastanawiam sie
    kiedy sie to przedawni?? Slyszalem ze na przedawnienia jest 2 lata lub 3
    lata, ale od czego to zalezy??
    Dzieki za odp
    IWI

  • 2. Data: 2004-04-26 02:08:34
    Temat: Re: Przeterminowanie - terminy splat
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "iwi" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > kiedy sie to przedawni?? Slyszalem ze na przedawnienia jest 2 lata lub 3

    Jak się przyznałeś w liście do nich do tego długu, to właśnie okres
    przedawnienia biegnie od nowa :/
    A to, czy 2 czy 3 lata, to poczytaj te przepisy:

    Cyt.:
    "
    > Dlaczego 2. Wydaje mi się, że trzy. Chyba że uznamy że zastosowanie ma tu
    > art. 554 kc dotyczący sprzedaży. Moim zdaniem jednak to nie jest sprzedaż
    > tylko świadczenie usług,

    2 lata z art.751 w zw. z 750 kc ale ja mam poważne wątpliwości
    Choć ktoś tu pisał że uzyskał taki wyrok sądu."

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 3. Data: 2004-04-27 05:40:52
    Od: "iwi" <i...@k...pl>

    > Jak się przyznałeś w liście do nich do tego długu, to właśnie okres
    > przedawnienia biegnie od nowa :/
    > A to, czy 2 czy 3 lata, to poczytaj te przepisy:

    nie przyznalem sie. Ciagle im pisze ze wszystko zostalo uregulowane

    > 2 lata z art.751 w zw. z 750 kc ale ja mam poważne wątpliwości
    > Choć ktoś tu pisał że uzyskał taki wyrok sądu."

    tak slyszalem ze poniewaz strona Cyfra + jest firma profesjonalna to wobec
    mnie nieprofesjonalisty maja 2 lata.
    Czy ew moge prosic o nr art jesli taki zapis istnieje??
    iwi