  • 1. Data: 2004-04-26 01:33:15
    Temat: Warunkowe potwierdzenie przyjecia domu do użytkowania
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Po wybudowaniu praktycznie całego budynku (chodzi o dom jednorodzinny)
    nastąpiło w 1998 r. tzw "Warunkowe potwierdzenie przyjecia obiektu
    budowlanego do użytkowania". Wbrew powyższej nazwie nie okreslono w nim (ani
    nigdzie indziej) żadnego warunku, przy którym ten obiekt można eksplaoatować
    .

    Jak dlugo na podstawie tego dokumentu mogę mieszkać nie występując o odbiór
    ostateczny , bo i nie wiem , do czego on mi miałby byc potrzebny ( pomijam
    względy formalno-biurokratyczne)?
    Przy zgłaszaniu budynku do w/w odbioru do dokumentów, zgodnie z przepisami,
    za potwierdzeniem złożyłem w urzędzie gminy dziennik budowy, którego mi nie
    zwrócono, a który tam zaginął.
    Co z tym fantem robić, bo powinienem tam wpisywać tę pozostałą resztkę prac
    wykończeniowych, a nie mam możności odtworzenia pierwotnych wpisów?

    przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z mojego adresu e-mailowego
    zwrot;"@niechcespamu"
    Pozdr

  • 2. Data: 2004-05-10 19:59:39
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
> [...]
    prac
    > wykończeniowych, a nie mam możności odtworzenia pierwotnych wpisów?

    Nikt nic nie wie.- nieprawdopodobne!

  • 3. Data: 2004-06-09 18:31:35
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    wygląda na to, ze prawem budowlanym i meandrami administracji nikt nie
    interesuje się:(

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
    "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"