  • 1. Data: 2004-04-25 20:25:27
    Temat: nie ma $ nawet na bilet miesieczny !!
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    wiem ze przepisy Prawa Pracy obliguja pracownika
    do pracowania nawet kiedy pracowawca nie placi,
    ale mam watpliwosci jak to wyglada
    w przypadku kiedy pracownik inwestuje w swoje
    miejsce pracy - np. pracuje jezdzac samochodem
    (tankuje paliwo), kupuje materialy potrzebne do
    wykonania uslugi etc.. czy zaniedbanie spowodowane
    brakiem pieniedzy na material lub paliwo
    sa podstawa do zwolnienia dyscyplinarnego
    (np. kierowcy-gonca ktory do pracy przyszedl na
    piechote) ???

    ZOMO

  • 2. Data: 2004-04-25 21:52:18
    Temat: Re: nie ma $ nawet na bilet miesieczny !!
    Od: sebol <i...@a...pl>

    ZOMO wrote:

> [...]
    > brakiem pieniedzy na material lub paliwo
    > sa podstawa do zwolnienia dyscyplinarnego
    > (np. kierowcy-gonca ktory do pracy przyszedl na

    albo dajesz wymowienie par 55 1.1 albo pracujesz. Cała reszta to juz
    zalezy od konkretnej sytuacji. Dojazd do pracy to twoj problem.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-25 22:07:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie. Nie sądzę, by takie uzasadnienie wpisano w wypowiedzenie. Natomiast w
    praktyce mogą się różne rzeczy zdarzyć. Ale gdyby takie wypowiedzenie Ci
    dano, to jest to podstawa do skargi do sadu. podejrzewam, ze uzasadnionej.