  • 331. Data: 2008-05-23 22:26:54
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g17fkg$7mo$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Hmmm.... zieefff... Medrku, no to powiedz gdzie, bo widze, ze wiesz. Ale
    > nie chcesz powiedziec :>
    Normalnemu bym powiedział.
    Ty szukaj sam.

    --
    Jotte

  • 332. Data: 2008-05-23 22:28:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g17dia$37l$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Nie widze ;P
    Jak zwykle nie rozumiesz co czytasz.
    Odpowiedziałem zgodnie z treścia pytania, że mogę.
    Nie napisałem, że to zrobię.

    --
    Jotte

  • 333. Data: 2008-05-23 22:31:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g17dlb$37l$3@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Nie. Ale nauczylem si edostosowaywac do warunkow panujacych, byc jak
    > trzcina na wietrze, a nei jak wielkie suche drzewo ;)
    > Mozna powiedziec, ze jestem przygotowany na kazda ewentualnosc, zwlaszcza
    > na to, co nieoczekiwane ;P
    Można zatem powiedzieć, że masz bardzo elastyczne zasady...
    I to jest delikatnie powiedziane.

    --
    Jotte

  • 334. Data: 2008-05-23 22:32:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g17dvb$49i$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Eeeeeee?
    > Jakiemu "wbrew prawu" znowu?
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Rozmawialismy o najnizszej krajowej, ale ona jest zgodna z prawem...
    > chyba... nie wiem co na to konstytucjonalisci ;)
    Ty jej nawet nie znałeś.

    > Roznica jest taka, ze pracodawca ma czesto ludzi od tego, zeby ten kodeks
    > za niego przeczytali ;)
    Pracownik też może mieć.

    > Ale dotyczy to obu stron, nieprawdaz?
    Prawdaż.

    > Po za tym ja rozumiem
    Nie sądzę..

    > O rany, ale komplement, nie trzeba bylo ;)
    Nie mogłem sie powstrzymać. ;)))

    --
    Jotte

  • 335. Data: 2008-05-23 22:47:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng3e8mk.767.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    Tu się podepnę z odpowiedzią na post
    Bo mi ałtluk się buntuje co do rozgałęzienia wątku (faktycznie przesadnego),
    a nie chce mi się innym progsem szperać.

    > Odprawa przysługuje tylko przy firmie >20 osób, czyż nie?
    Nie, nieprawda. >= 20.
    Ale nawet jak ktoś się decyduje zatrudnić w jakiejś gównianej kilku-
    kilkunastoosobowej firemce to wie na czym stoi.

    > Wypowiedzenie 3-miesięczne to masz dopiero po 3 latach ZTCP.
    W każdym razie jak wyżej - wie na czym stoi.

    > Kontrakty też można zawierać w różny sposób i mieć w nich
    > np. 3-miesięczny okres wypowiedzenia. :P
    Co to jest wg ciebie kontrakt i jak jesty umocowany prawnie?

    > Jeśli będę musiał, to ludzi zwolnię
    Pewnie.
    Albo oni zwolnią ciebie.
    Z obowiązku wypłacania należności.
    Poprzez odejście.

    --
    Jotte

  • 336. Data: 2008-05-23 23:07:01
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g17fkg$7mo$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Normalnemu bym powiedział.
    > Ty szukaj sam.

    Nie. Bo nie interesuje mnie dokladne miejsce. Odnosnie zmniejszenia
    satysfakcji bylego pracownika, to jest to malo istotne.

  • 337. Data: 2008-05-23 23:08:04
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g17dlb$37l$3@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Można zatem powiedzieć, że masz bardzo elastyczne zasady...
    > I to jest delikatnie powiedziane.
    Znaczy co chces zpowiedziec?
    Bo zabrzmialo jakby elastycvznnosc i dopasowanie do realiow rynkowych
    bylo czyms zlym :>

  • 338. Data: 2008-05-23 23:09:51
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g17dvb$49i$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Czego znowu nie rozumiesz?
    No nie rozumiem "wbrew prawu" - ale jakiemu znow. Caly czas dzialamy na
    legalu.

    > Ty jej nawet nie znałeś.
    A musze ja znac?
    Co to ja kadrowa?

    > Pracownik też może mieć.
    Moze. Ale przewaznie nie ma.

    > Nie sądzę..
    Nie interesuje mnie to...

    ;)

  • 339. Data: 2008-05-23 23:11:27
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Pewnie.
    > Albo oni zwolnią ciebie.
    > Z obowiązku wypłacania należności.
    > Poprzez odejście.

    No i?

    To normalne. Przynajmniej dla pracodawcow - pracownicy przychodza,
    odchodza. Zadne wielkie halo.

  • 340. Data: 2008-05-23 23:11:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g17imf$dip$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>