  • 1. Data: 2008-05-19 22:52:36
    Temat: papierosy na klatce schodowej - czy wolno
    Od: "news" <j...@g...pl>

    czy ustalenia prawa pozwalaja na palenie papierosow na klatce schodowej?
    mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w
    poprosze was o rady
    janusz

  • 2. Data: 2008-05-19 23:04:12
    Temat: Re: papierosy na klatce schodowej - czy wolno
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:
> [...]
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w

    dać mu kopa w .....

  • 3. Data: 2008-05-19 23:53:58
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    news pisze:
> [...]
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w

    Regulamin porządku domowego lub wspólnoty ale najskuteczniejszy jest kop ale
    licz się konsekwencjami karnymi.

  • 4. Data: 2008-05-20 05:33:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 20 May 2008 00:52:36 +0200, news napisał(a):

> [...]
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w

    ktoś tu dawał linka do filmu na jutube o papierosie w WC i gaśnicy...
    nie moge go jakoś teraz znaleźć...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-05-20 05:42:27
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > ktoś tu dawał linka do filmu na jutube o papierosie w WC i gaśnicy...
    > nie moge go jakoś teraz znaleźć...

    To byłem ja. Dla przypomnienia:
    http://pl.youtube.com/watch?v=PNLNRWKby_g

  • 6. Data: 2008-05-20 05:43:08
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    news pisze:
> [...]
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w

    wczoraj wywiesili u mnie kartkę z ustawą, żeby nie palić na klatce. Jak nie
    zapomnę, to zrobię zdjęcie.

  • 7. Data: 2008-05-20 12:36:21
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    qwerty pisze:
    > wczoraj wywiesili u mnie kartkę z ustawą, żeby nie palić na klatce. Jak
    > nie zapomnę, to zrobię zdjęcie.

    Oto zdjęcie:
    http://images32.fotosik.pl/258/168eb5c1736243b0.jpg

  • 8. Data: 2008-05-20 12:40:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    qwerty pisze:

    > Oto zdjęcie:
    > http://images32.fotosik.pl/258/168eb5c1736243b0.jpg

    Ustawa o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów
    tytoniowych z dnia 9 listopada 1995

    art. 5
    1. Zabrania się palenia wyrobów tytoniowych poza pomieszczeniami
    wyodrębnionymi i odpowiednio przystosowanymi:

    1) w zakładach opieki zdrowotnej, z zastrzeżeniem ust. 2,

    2) w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych,

    3) w pomieszczeniach zakładów pracy oraz innych obiektów użyteczności
    publicznej, a w małych, jednoizbowych lokalach gastronomicznych - poza
    wyraźnie wyodrębnionymi miejscami.

    1a. Za wprowadzenie zakazu palenia tytoniu w miejscach, o których mowa w
    ust. 1, odpowiedzialny jest właściciel lub użytkownik obiektu.

    2. W szczególnych przypadkach lekarz prowadzący leczenie może zezwolić
    pacjentowi przebywającemu w zakładzie opieki zdrowotnej na odstępstwo od
    zakazu palenia wyrobów tytoniowych.

    3. Minister właściwy do spraw obrony narodowej, minister właściwy do
    spraw wewnętrznych i minister właściwy do spraw sprawiedliwości określą,
    w drodze rozporządzeń, zasady dopuszczalności używania wyrobów
    tytoniowych na terenie podlegających im obiektów.

    4. Rada gminy może ustalić, w drodze uchwały, dla terenu gminy inne niż
    wymienione w ust. 1 miejsca przeznaczone do użytku publicznego jako
    strefy wolne od dymu tytoniowego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-05-20 13:13:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci:
    zeta.pl
    uzytkownik *news* napisal(a):

> [...]
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w

    Przydalby Ci sie za sasiada pewien mój znajomy, który nie mial skrupulów
    oblac swojego przelozonego ze strazackiej hydronetki gdy ten palil
    papierosa, wprawdzie nie na klatce schodowej tylko w pracy, w pomieszczeniu
    objetym zakazem palenia. A wspólokatorzy palacy na klatce nie zostali oblani
    tylko dlatego, ze naklatce schodowej nie ma zadnego sprzetu gasniczego, ale
    nie przeszkadzalo mu to za kazdym razem robic uwagi pod adresem palaczy.

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2008-05-20 16:46:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:g0t0c4$si7$1@inews.gazeta.pl news <j...@g...pl>
    pisze:

    > czy ustalenia prawa pozwalaja na palenie papierosow na klatce schodowej?
    > mam sasiada smierdziela, ktory robi to bezustannie!
    > jesli nie jest mozliwy nacisk prawny, pozostanie mi tylko dac mu kopa w
    Prawnie nie bardzo, jednak po co tak brutalnie zaraz?
    Malo to sposobów dania subtelnie ale wyraziscie do zrozumienia, ze jego
    zachowanie nie jest akceptowane?

    --
    Jotte