eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 101. Data: 2015-08-25 14:40:03
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 11:22, Liwiusz pisze:

    > A co to za stalinowskie zapędy?

    Stalinowskie? Że nie chcę żyć otoczony zagrożeniem epidemiologicznym bez
    ubezpieczenia zdrowotnego i uważam, że idioci chcący takie zagrożenie
    stanowić nie powinni domagać się narzucania swojej obecności innym?

    Jak chcesz to rytualnie zarażaj się celowo HIV i pryskaj krwią na około
    - ale gdzieś w cholerę daleko, gdzie będą żyć tylko inni tobie podobni.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 102. Data: 2015-08-25 14:58:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 14:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Stalinowskie? Że nie chcę żyć otoczony zagrożeniem epidemiologicznym bez
    > ubezpieczenia zdrowotnego i uważam, że idioci chcący takie zagrożenie
    > stanowić nie powinni domagać się narzucania swojej obecności innym?

    Toż właśnie piszę - stalinowskie. Jeśli tobie się nie podoba życie w
    jakimś społeczeństwie, to nie uważasz, że sam się powinieneś wynieść, a
    nie przymusem wynosić innych?

    > Jak chcesz to rytualnie zarażaj się celowo HIV i pryskaj krwią na około
    > - ale gdzieś w cholerę daleko, gdzie będą żyć tylko inni tobie podobni.

    A jaki to ma związek z tematem?

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2015-08-25 15:34:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 14:58, Liwiusz pisze:

    > Toż właśnie piszę - stalinowskie. Jeśli tobie się nie podoba życie w
    > jakimś społeczeństwie, to nie uważasz, że sam się powinieneś wynieść, a
    > nie przymusem wynosić innych?

    Większość jednak życzy sobie żyć wokół ludzi nie narażających otoczenia
    na epidemię, zwłaszcza jeśli uniknięcie zagrożenie jest tak tanie,
    proste i bezpieczne.

    > A jaki to ma związek z tematem?

    Mówimy o narażaniu innych na epidemię wskutek własnego widzimisię.

  • 104. Data: 2015-08-25 15:37:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Linka poproszę.

    Leń.

    http://news.nationalgeographic.com/news/2014/03/1403
    28-autism-spectrum-disorder-rates-cdc-health-science
    /

  • 105. Data: 2015-08-25 15:44:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 14:36, A. Filip pisze:

    > Brak szczepienie przeciw tężcowi *także* naraża resztę społeczeństwa?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C4%99%C5%BCec

    Ta akurat nie, ale stanowi ogromne zagrożenie dla konkretnego dziecka.

    [ciach brednie]

    > Ja o zasadności przymusowych szczepień a także "właściwej sile przymusu" jestem
    > gotów dyskutować _tylko dla każdego szczepienia z osobna_. Bo twój argument
    > jest zasadny dla (sporej) _części_ szczepień ale rozciąganie go na wszystkie
    > szczepienia to bezwstydny przekręt. Więc: Jesteś przekręconym czy
    > przekręcającym?

    I kto to mówi... Bezczelny krętacz, który będąc przeciwnikiem wszelkich
    obowiązkowych szczepień podaje przykład jedynej choroby nie zakaźnej
    drogą kropelkową lub podobną, której szczepienie jest wykonywane w
    ramach szczepionki zespolonej na łatwo przenoszone z człowieka na
    człowiek choroby zakaźne... i na dodatek pomija taki detal, że
    niepożądane odczyny poszczepienne wywołuje składnik szczepionki związany
    z krztuścem, a nie tężcem oraz że w razie przeciwwskazań istnieją
    alternatywne szczepionki zawierające bezkomórkowe antygeny krztuśca.

  • 106. Data: 2015-08-25 15:44:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 15:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Większość jednak życzy sobie

    To jednak nie jest argument. Jeśli większość życzyłaby sobie zjeść
    Liwiusza na obiad, to chyba nawet Ty uznałbyś, że demokracja to zły
    ustrój ;)

    > żyć wokół ludzi nie narażających otoczenia
    > na epidemię, zwłaszcza jeśli uniknięcie zagrożenie jest tak tanie,
    > proste i bezpieczne.

    Nie jest proste, bo godzi w największą wartość, czyli wolność.

    > Mówimy o narażaniu innych na epidemię wskutek własnego widzimisię.

    Takie życie. Bywa. Cały czas jesteś narażany na jakieś zarazki.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2015-08-25 15:54:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 11:19, Liwiusz pisze:

    > itd.
    >
    > No fajne, barwne porównanie, tylko że zależność taka zupełnie nie wykazana.

    A która? Że wzrost poziomu CO2 powoduje wzrost temperatury?

    Dziwne, bo klimatolodzy jakoś się z twoją "niezmiernie fachową" opinią w
    tej dziedzinie nie zgadzają.

    > Nie ma nic istotnie gwałtownego.

    Och?

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/
    Atmospheric_CO2_CH4_Degrees_Centigrade_Over_Time_by_
    Reg_Morrison.jpg
    https://en.wikipedia.org/wiki/File:Carbon_Dioxide_40
    0kyr.png

    Właściwie teraz powinniśmy mieć ochłodzenie!

    > A w perspektywie 1000 lat zapieprzają, skoro wówczas kilka cykli już było?

    Chyba parę zer ci się zgubiło...

    > Chodzi o pokazanie, że nawet ocieplenie się do takiego poziomu, że na
    > biegunach rośnie trawa, nie jest dla Ziemi niczym nadzwyczajnym.

    Dla Ziemi? Nie. Pewnie, że nie.

    Popatrz na Wenus: 500C, deszcze z kwasu siarkowego, a planeta nadal
    sobie spokojnie krąży wokół Słońca.

    Problem ma ekosystem. Pewnie, życie przetrwało nie takie zmiany... ale
    przetrwało też pieprznięcie takim meteorytem, że krater od uderzenia
    jest większy niż cała Polska.

    Czy wobec tego uważasz, że napieprzanie w powierzchnię Ziemi takimi
    kamulcami byłoby wskazane i bezpieczne? Tylko dlatego, że "dla Ziemi nie
    są niczym nadzwyczajnym"?

  • 108. Data: 2015-08-25 15:55:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 11:21, Liwiusz pisze:

    > Toż właśnie o tym piszę, Andrzeju - dziecko nie ma swojej woli i za
    > niego mogą decydować rodzice lub sąd. Jak słusznie zauważyłeś - obecnie
    > dziecko nie może zdecydować "nie chce się szczepić", bo ktoś za niego tę
    > decyzję podejmuje. W przypadku braku obowiązku decyzję o nieszczepieniu
    > też ktoś w imieniu dziecka podejmie.

    A decydować nie powinni idioci, wierzący w homeopatię i sensacyjne pisma
    antyszczepionkowych panikarzy.

  • 109. Data: 2015-08-25 16:01:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 15:54, Andrzej Lawa pisze:

    > A która? Że wzrost poziomu CO2 powoduje wzrost temperatury?
    >
    > Dziwne, bo klimatolodzy jakoś się z twoją "niezmiernie fachową" opinią w
    > tej dziedzinie nie zgadzają.

    To zależy jacy klimatolodzy. Opłacani przez EU się nie zgadzają,
    niezależni zgadzają.

> [...]
    >
    > Czy wobec tego uważasz, że napieprzanie w powierzchnię Ziemi takimi
    > kamulcami byłoby wskazane i bezpieczne? Tylko dlatego, że "dla Ziemi nie

    Oczywiście, że nie, ale też nie za bardzo mamy możliwość uchronienia się
    ani przed napieprzaniem meteorów, ani przed normalnymi cyklami
    temperatury (choć, w tym pierwszym przypadku być może broń jądrowa coś
    pomoże. A być może nie).

    *Normalne cykle temperatury* - nie wyjeżdżaj z Wenus i 500C.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2015-08-25 16:02:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 15:55, Andrzej Lawa pisze:

    > A decydować nie powinni idioci, wierzący w homeopatię i sensacyjne pisma
    > antyszczepionkowych panikarzy.

    A to już kwestia światopoglądowa - ja uważam, że decydować powinni
    rodzice, ty, że "komisja". Wnioskuję, że nie masz dzieci?

    --
    Liwiusz