  • 1. Data: 2015-11-21 21:05:30
    Temat: Podpisz petycję
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Sejm_Rzeczyposp
    olitej_Polskiej_Wprowadzenia_Obywatelskiej_Rady_Sado
    wnictwa/?preview=live

  • 2. Data: 2015-11-22 01:28:52
    Temat: Re: Podpisz petycję
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 21:05, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > https://secure.avaaz.org/pl/petition/Sejm_Rzeczyposp
    olitej_Polskiej_Wprowadzenia_Obywatelskiej_Rady_Sado
    wnictwa/?preview=live

    "Należy przeprowadzić gruntowną reformę wymiaru sprawiedliwości i
    organów ścigania. Począwszy od lustracji funkcjonariuszy po zniesienie
    immunitetów i niezawisłości. "

    To mógł wymyślić tylko, za przeproszeniem grupowiczów, zjeb umysłowy
    twojego pokroju. Petycja w sprawie zniesienia niezawisłości sądów.
    Spierdalaj zjebie umysłowy razem ze swoimi kolegami do Korei Północnej
    skoro tak ci niezawisłość sądów przeszkadza, komuchu stalinowski. Tam
    zaznacie prawdziwej demokracji i sprawiedliwości w sądach gnijąc w
    obozach pracy do trzeciego pokolenia.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-11-22 09:25:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 01:28 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > skoro tak ci niezawisłość sądów przeszkadza, komuchu stalinowski. Tam
    > zaznacie prawdziwej demokracji i sprawiedliwości w sądach gnijąc w

    Dokładnie tak, sny szaleńców i pieniaczy.

    Przypominam przy okazji:
    Grzegorz Niedźwiecki w ostatnich wyborach startował z komitetu Kukiz15.
    Na szczęście wybrany nie został.
    Ale to pokazuje, jakim skrajnie wrogim Polsce i narodowi jest partia (czy
    jak toto zwać) Kukiza.

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2015-11-22 10:28:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 09:25, Trefniś pisze:

> [...]
    > Na szczęście wybrany nie został.
    > Ale to pokazuje, jakim skrajnie wrogim Polsce i narodowi jest partia

    Akurat Kukiz15 nie jest w żaden sposób wroga, bo nie ma żadnego programu
    - ich członkowie to przypadkowa zbieranina od prawa do lewa, błądząca
    jak kilkadziesiąt ślepych kutasów w kosmosie. Rozpadnie się przy
    najbliższej potrzebie podjęcia jakiejkolwiek istotnej decyzji.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-11-22 11:22:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    http://3obieg.pl/podmioty-walczace-z-bezprawiem-w-pr
    awie

  • 6. Data: 2015-11-22 12:09:52
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Tak zbrodniczego systemu w prawie nie było nawet za Stalina jak jest
    obecnie. Chyba nie jesteście funkcjonariuszami używając takiego słownictwa,
    choć prawdziwą etykę sędziów i prokuratorów to widać właśnie poza wokandą.
    Zbrodniarze, którzy manipulacjami i wywalczonym dla siebie prawem decydują
    kto jest formalnym przestępcą. Przyjdzie czas, że będzie nadzór nad legalną
    mafią i staną zbrodniarze przed właściwym sędzią. Największą zbrodnią jest
    czynienie zła pod szyldem prawa i sprawiedliwości.

    http://barwybezprawia.pl/2015/05/08/sad-nad-sedziami
    -urzednikami-i-przedstawicielami-wladz-konferencja-d
    otyczaca-powolania-obywatelskiego-instytutu-konstytu
    cyjnego-warszawa-21-05-2015r-g-12-00-sala-kolumnowa-
    sejmu/

    Kukiz to namiastka Bolka, ja nie odpowiadam za kogoś.

  • 7. Data: 2015-11-22 12:41:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    Odpisuje się POD postem tępy tłuku! Jak widać znowu leki się skończyły.

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2015-11-22 13:04:04
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    to zmień lekarza

    b.com...

  • 9. Data: 2015-11-22 16:07:05
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 10:28 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > jak kilkadziesiąt ślepych kutasów w kosmosie. Rozpadnie się przy
    > najbliższej potrzebie podjęcia jakiejkolwiek istotnej decyzji.

    Trudno o trafniejszą diagnozę.
    Wypada wierzyć, że ktoś ich spacyfikuje!
    Oby z korzyścią dla Polski!

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2015-11-22 17:06:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 16:07, Trefniś wrote:

    > Trudno o trafniejszą diagnozę.
    > Wypada wierzyć, że ktoś ich spacyfikuje!
    > Oby z korzyścią dla Polski!

    Raczej bez korzyści - przypadkowe małpy w parlamencie. To już lepiej,
    żeby ktoś je za mordę trzymał.

    Shrek