  • 11. Data: 2015-11-22 17:09:28
    Temat: Re: Podpisz petycję
    Od: Tero <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 01:28, Sonn pisze:
> [...]
    olitej_Polskiej_Wprowadzenia_Obywatelskiej_Rady_Sado
    wnictwa/?preview=live

    > "Należy przeprowadzić gruntowną reformę wymiaru sprawiedliwości i
    > organów ścigania. Począwszy od lustracji funkcjonariuszy po zniesienie
    > immunitetów i niezawisłości. "
    >
    > To mógł wymyślić tylko, za przeproszeniem grupowiczów, zjeb umysłowy
    > twojego pokroju. Petycja w sprawie zniesienia niezawisłości sądów.
    > Spierdalaj zjebie umysłowy razem ze swoimi kolegami do Korei Północnej
    > skoro tak ci niezawisłość sądów przeszkadza, komuchu stalinowski. Tam
    > zaznacie prawdziwej demokracji i sprawiedliwości w sądach gnijąc w
    > obozach pracy do trzeciego pokolenia.

    na razie niezawisłość ma jedynie ... kalkulator casio

  • 12. Data: 2015-11-22 17:58:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 17:06 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Raczej bez korzyści - przypadkowe małpy w parlamencie. To już lepiej,
    > żeby ktoś je za mordę trzymał.

    A _czymże_ jest pacyfikacja?
    Wątpliwości? Poszukaj znaczenia w sieci.
    Ech...

    --
    Trefniś

  • 13. Data: 2015-11-22 18:04:00
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 17:09 Tero <t...@o...pl> pisze:

    olitej_Polskiej_Wprowadzenia_Obywatelskiej_Rady_Sado
    wnictwa/?preview=live

    > na razie niezawisłość ma jedynie ... kalkulator casio

    Ależ Niedzwiecki et consortes chce tę niezawisłość _znieść_ co nawet
    zacytowałeś.
    To wreszcie ona jest i należy ją znieść, czy może chcesz ją "wprowadzić"?
    Pomyśl, czy w ogóle rozumiesz wątek i swoje poglądy?

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2015-11-22 21:06:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 17:58, Trefniś wrote:

    > A _czymże_ jest pacyfikacja?
    > Wątpliwości? Poszukaj znaczenia w sieci.
    > Ech...

    Znaczy, że co im zrobią? Rozpełzną się po róznych klubach i tyle.

    Shrek

  • 15. Data: 2015-11-22 22:39:08
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 22 Nov 2015 09:25:06 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Ale to pokazuje, jakim skrajnie wrogim Polsce i narodowi jest partia
    > (czy jak toto zwać) Kukiza.

    Jakbyś się tym interesował, to zrozumiałbyś, że popełniasz błąd logiczny
    pisząc powyższe zdanie.

    Ale to jest nieistotne.

    Chciałbym się odnieść do treści (bo likwidacja niezawisłości sądów to
    rzeczywiście brednie), tylko że po kliknięciu w link nie mam petycji,
    tylko jej krótkie streszczenie w 2 zdaniach i pole do wpisania danych. Co
    robię źle?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 16. Data: 2015-11-23 14:34:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 13:04, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > to zmień lekarza

    Pisz pod cytatem tłumoku.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-11-23 15:19:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 22:39 Marsjanin <m...@m...tk> pisze:

    > Jakbyś się tym interesował, to zrozumiałbyś, że popełniasz błąd logiczny
    > pisząc powyższe zdanie.

    Chętnie poznam "Twoją" logikę.
    Może równie fascynująca, jak "kobieca logika".
    Albo równie szkodliwa, jak twórców petycji.

    > Ale to jest nieistotne.

    Wręcz przeciwnie - walcz o swój honor!
    Nawet największy profan zawsze może powiedzieć "nie masz racji, ale to
    nieistotne".
    A powiem więcej, im niższy poziom, tym częstsze takie odkrywcze
    stwierdzenia.

    Ja jestem gotów do dyskusji, zapraszam.

> [...]
    > rzeczywiście brednie), tylko że po kliknięciu w link nie mam petycji,
    > tylko jej krótkie streszczenie w 2 zdaniach i pole do wpisania danych. Co

    Ach...
    Mimo, że zarzucasz mi błąd logiczny, to jednak zwyczajnie nie potrafiłeś
    dotrzeć do materiałów, które legły u podstaw owego "błędnego logicznie"
    stwierdzenia.

    Poczytaj tutaj, co Grzegorz Niedzwiecki podał jako rozwinięcie petycji:
    http://barwybezprawia.pl/2015/05/08/sad-nad-sedziami
    -urzednikami-i-przedstawicielami-wladz-konferencja-d
    otyczaca-powolania-obywatelskiego-instytutu-konstytu
    cyjnego-warszawa-21-05-2015r-g-12-00-sala-kolumnowa-
    sejmu/

    Ale przeczytaj zanim zaczniesz przedstawiać "swoją logikę"!

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2015-11-23 16:26:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 22:39, Marsjanin pisze:

    > Co robię źle?

    Zaglądasz w te brednie ;)

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2015-11-23 16:32:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 16:26 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Zaglądasz w te brednie ;)

    Podpisało już prawie 50 osób.
    To może lepiej niech poczyta wcześniej, zanim podpisze :)

    --
    Trefniś

  • 20. Data: 2015-11-27 02:58:25
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 23 Nov 2015 15:19:36 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Chętnie poznam "Twoją" logikę.
    > Może równie fascynująca, jak "kobieca logika".
    > Albo równie szkodliwa, jak twórców petycji.

    ,,Partia, czy jak toto zwać, Kukiza" - ta fraza już sama w sobie jest
    błędem logicznym.

    Wiem, że to zbieranina, jednak nie uważam, by była bardziej szkodliwa niż
    system monopartyjny, do którego właśnie większość narodu chce powrotu (i
    który właśnie faktycznie na 4 lata zapanował), mało tego - uważam, iż
    przynajmniej Kukiz wiele ze swoich założeń wyborczych ma słusznych.

    Czy zabierze się do tego, co chce osiągnąć i w czym mu gorąco kibicuję, w
    sposób właściwy czy będzie sobie regularnie strzelać w kolana, to już
    zależy od jego umiejętności (obecnych i tych, które dopiero przez
    nadchodzące lata nabierze).

    Jeszcze inną sprawą jest, czy oprócz swoich zamiarów nie będzie
    przepychał jakichś wymyślonych później, dziwnych (może i szkodliwych)
    pomysłów. I wreszcie trzecią sprawą jest to, że raczej nic mu z tego
    wszystkiego nie wyjdzie, bo głosów ma dużo za mało.

    Tylko nie pisz mi proszę, że dałem się mu omamić, czy coś w tym stylu.
    Daleki jestem od tego. Po prostu nie dałem się omamić PiS-owi, PO, a
    nawet panu Korwinowi-Mikke, który to jakoś tłumów porwać niestety nie
    umie (poza wiecami).

    W linku podanym przez Ciebie jest niewiele więcej niż pod petycją, masło
    maślane, odnieść się do tego trudno, bo chyba należałoby autora spytać,
    co tak właściwie miał na myśli. A dotrzeć miałem, przepraszam, sam? A
    dlaczego? Ktoś każe mi klikać i podpisywać, a jak nie wiem co to mam nie
    pytać tylko samemu szukać źródeł? Wolne żarty. Zresztą, właściwie tylko o
    tę ,,partię" Kukiza mi chodziło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin