  • 21. Data: 2015-11-27 08:59:56
    Temat: Re: Podpisz petycję
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 02:58 Marsjanin <m...@m...tk> pisze:

    > ,,Partia, czy jak toto zwać, Kukiza" - ta fraza już sama w sobie jest
    > błędem logicznym.
    >
    > Wiem, że to zbieranina
    (...)

    Jednym słowem _każda_ opinia niezgodna z Twoją, jest błędem logicznym.
    Taką masz logikę.
    Będę złośliwy - elektorat Kukiza nie odbiega od poziomu tego szamba (też
    błąd logiczny?). "Nie nazywajmy szamba perfumerią" :)

    Jeśli Kukiz i jego szambełko będzie zaledwie maszynką do podnoszenia rąk i
    popierać będzie roziązania korzystne dla Polski, zdania o nich nie
    zmienię, ale przynajmniej nie będę uznawał za szkodników.

    > W linku podanym przez Ciebie jest niewiele więcej niż pod petycją, masło
    > maślane, odnieść się do tego trudno, bo chyba należałoby autora spytać,
    > co tak właściwie miał na myśli. A dotrzeć miałem, przepraszam, sam? A
    > dlaczego? Ktoś każe mi klikać i podpisywać, a jak nie wiem co to mam nie
    > pytać tylko samemu szukać źródeł? Wolne żarty. Zresztą, właściwie tylko o
    > tę ,,partię" Kukiza mi chodziło.

    Dotrzeć _mogłeś_ sam - link był podawany przez p. Niedzwieckiego!
    Nie musiałeś się wysilać, miałeś podane na tacy.

    Przypominam - owego "masła maślanego" bronisz, a nawet na nie głosowałeś -
    Nidźwiecki to kandydat Kukiz15, a pewnie inni sygnatariusze też tam się
    przyssali...

    Szkoda czasu na bicie piany, pozostańmy przy swoich poglądach.
    Ale powtarzam - żaden epitet wobec jakiejś zbieraniny z parlamentu _nie_
    jest błędem logicznym.
    EOT

    --
    Trefniś

  • 22. Data: 2015-11-30 01:28:45
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 27 Nov 2015 08:59:56 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Ale powtarzam - żaden epitet wobec jakiejś zbieraniny z parlamentu _nie_
    > jest błędem logicznym.

    Epitety Waść ciśnij do woli. Logika zawiodła tutaj, gdzie nazwałeś ich
    partią i nie ma to nic wspólnego z moją opinią. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 23. Data: 2015-11-30 07:36:29
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 01:28 Marsjanin <m...@m...tk> pisze:

    > Epitety Waść ciśnij do woli. Logika zawiodła tutaj, gdzie nazwałeś ich
    > partią i nie ma to nic wspólnego z moją opinią. :)

    Pisałem "partia (czy jak toto zwać) Kukiza.".
    Tego oczywiście nie zrozumiałeś?
    Steinhaus o tobie i tobie podobnych:
    "Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować,
    nie przestając być analfabetą."
    EOT i nie wracaj oknem...

    --
    Trefniś

  • 24. Data: 2015-12-03 22:36:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.11.2015 o 22:39, Marsjanin pisze:
    > Dnia Sun, 22 Nov 2015 09:25:06 +0100, Trefniś napisał(a):
    /.../

    > Chciałbym się odnieść do treści (bo likwidacja niezawisłości sądów to
    > rzeczywiście brednie), tylko że po kliknięciu w link nie mam petycji,
    > tylko jej krótkie streszczenie w 2 zdaniach i pole do wpisania danych. Co
    > robię źle?

    Sąd powinien być niezawisły pytani8e tylko od kogo niezawisły?