    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpisz petycję
    Date: Sun, 22 Nov 2015 12:09:52 +0100

    Tak zbrodniczego systemu w prawie nie było nawet za Stalina jak jest
    obecnie. Chyba nie jesteście funkcjonariuszami używając takiego słownictwa,
    choć prawdziwą etykę sędziów i prokuratorów to widać właśnie poza wokandą.
    Zbrodniarze, którzy manipulacjami i wywalczonym dla siebie prawem decydują
    kto jest formalnym przestępcą. Przyjdzie czas, że będzie nadzór nad legalną
    mafią i staną zbrodniarze przed właściwym sędzią. Największą zbrodnią jest
    czynienie zła pod szyldem prawa i sprawiedliwości.

    http://barwybezprawia.pl/2015/05/08/sad-nad-sedziami
    -urzednikami-i-przedstawicielami-wladz-konferencja-d
    otyczaca-powolania-obywatelskiego-instytutu-konstytu
    cyjnego-warszawa-21-05-2015r-g-12-00-sala-kolumnowa-
    sejmu/

    Kukiz to namiastka Bolka, ja nie odpowiadam za kogoś.

> [...]
    olitej_Polskiej_Wprowadzenia_Obywatelskiej_Rady_Sado
    wnictwa/?preview=live