  • 1. Data: 2015-11-21 12:10:35
    Temat: Czy wolność słowa/wypowiedzi/zgromadzeń w RP3 obejmuje palenie kukły KONKRETNEGO Żyda polityka/osoby publicznej?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Prezydent Wrocławia (ten od obrony profesora majora KBW) złożył w prokuraturze
    w Polsce doniesienie za spalenie w trakcie manifestacji kukły symbolizującej
    Żyda. Prokuratura podjęła śledztwo z KK-257.

    Jam mam pytanie prawne: Czy wobec wielokrotnego palenia w RP3 w trakcie
    manifestacji kukieł polityków które AFAIR/AFAIK pozostało bezkarne spalenie
    kukły Żyda polityka zostanie potraktowane przez prokuratury w Polsce tak jak
    palenie kukieł polskich polityków czy zostanie to potraktowane jako zniewaga
    osoby "równiejszej" wobec prawa?

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Eksperci-sluz
    by-nie-radza-sobie-podczas-zgromadzen-publicznych,wi
    d,17989435,wiadomosc.html
    https://i.wp.pl/a/f/jpeg/35977/ag_kukla_palenie_625.
    jpeg

    --
    A. Filip
    Ormianin, gdy siada na konia, zapomina o Bogu; gdy zsiada z konia, zapomina o

  • 2. Data: 2015-11-23 08:53:04
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 12:10:39 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
    > A. Filip
    > Ormianin, gdy siada na konia, zapomina o Bogu; gdy zsiada z konia, zapomina o

    Po co w ogóle palić, maszerować itp..

    To tylko pokazuje jakim prymitywnym jesteśmy społeczeństwem
    ulegającym zwyczajnym ćwokom lubującym się w manipulowaniu
    gromadami baranów.

    Andrzej.