  • 1. Data: 2015-11-19 22:51:18
    Temat: pismo z prok - pomoc w sprawie
    Od: mat <m...@g...com>

    TV pomoc w sprawie pisma z prok...

  • 2. Data: 2015-11-19 23:35:21
    Temat: Re: pismo z prok - pomoc w sprawie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-19 o 22:51, mat pisze:
    > TV pomoc w sprawie pisma z prok...

    Mam dla ciebie radę - pisać najlepiej uczyć się w zeszycie, a nie na
    usenecie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-20 08:18:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 23:35 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Mam dla ciebie radę - pisać najlepiej uczyć się w zeszycie, a nie na
    > usenecie.

    Liwiusz musi, inaczej się udusi...
    Ego przerośnięte jak prostata.

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2015-11-20 14:11:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 08:18, Trefniś pisze:

    > Liwiusz musi, inaczej się udusi...
    > Ego przerośnięte jak prostata.

    No to może ty geniuszu udzielisz pomocy autorowi wątku na podstawie tego
    co napisał?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2015-11-20 14:39:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 14:11 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > No to może ty geniuszu udzielisz pomocy autorowi wątku na podstawie tego
    > co napisał?

    Moja Panno, wątkotwórca już zrezygnował z pomocy.

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2015-11-20 17:38:52
    Od: e...@g...com

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 22:51:19 UTC+1 użytkownik mat napisał:
    > TV pomoc w sprawie pisma z prok...

    jurek z sh pomocy - udalo mi sie ? cie znalezc