  • 1. Data: 2015-11-22 17:16:35
    Temat: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Kris <k...@g...com>

    Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.

    Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to
    będzie 1km(ile jest normalnie?),
    System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
    Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się źle poczułem.
    Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie było
    przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
    Jak to wg Was wygląda?

  • 2. Data: 2015-11-22 17:41:56
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 17:16, Kris wrote:
> [...]
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    Pewnie tak, że masz wskazać i tyle. A jak nie wskażesz to 500PLN za
    niewskazanie.

    Shrek.

  • 3. Data: 2015-11-22 18:21:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 17:41:52 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    > Pewnie tak, że masz wskazać i tyle. A jak nie wskażesz to 500PLN za

    Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było. Bo od 1
    do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i kiedy przekroczył?

  • 4. Data: 2015-11-22 18:51:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

> [...]
    1 do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i kiedy przekroczył?

    Poczekamy na pierwsze orzeczenia :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 5. Data: 2015-11-22 18:53:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 17:16, Kris pisze:
    > Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.
    >
    > Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to
    będzie 1km(ile jest normalnie?),

    Od 1 do chyba 6km

> [...]
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    Może nie ma możliwości zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
    za coś innego :-)

  • 6. Data: 2015-11-22 19:39:51
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    > Może nie ma możliwości zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
    > za coś innego :-)

    Hmm, jeżeli pomimo _zatrzymania_ się i zamiany kierowcy nadal _średnio_
    jechaliście szybciej niż wolno, to boję się zapytać jaka musiała być
    prędkość maksymalna...

    Vasco

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 7. Data: 2015-11-22 19:56:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 18:53:08 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Może nie ma możliwości zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
    > za coś innego :-)
    Źle się poczułem, wyższa konieczność więc;) Awaryjne światła itp.

  • 8. Data: 2015-11-22 20:04:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 19:39:56 UTC+1 użytkownik Vasco napisał:
    > Hmm, jeżeli pomimo _zatrzymania_ się i zamiany kierowcy nadal _średnio_
    > jechaliście szybciej niż wolno, to boję się zapytać jaka musiała być
    > prędkość maksymalna...
    Tylko kurcze kto ją przekroczył?
    Wyżej piszą że taki odcinek to i 6km może być więc przekroczyć można a w międzczasie
    i kierowca sie zmienił.

  • 9. Data: 2015-11-22 20:25:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-15 o 19:56, Kris pisze:

    > Źle się poczułem, wyższa konieczność więc;) Awaryjne światła itp.

    No i szybko do szpitala jechali :-)

  • 10. Data: 2015-11-22 20:27:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-15 o 17:16, Kris pisze:
> [...]
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    Obawiam się, ze właśnie wymyśliłeś dziurę w tym systemie. B, nawet jeśli
    na zdjęciu na starcie i na mecie wdziać Ciebie, to jak dowieźć, ze po
    drodze nie zatrzymałeś się, nie wpuściłeś przechodnia (bo nie widać
    pasażera w samochodzie), który jednak wysiadł przed metą i go nie ma.