  • 11. Data: 2003-01-23 17:22:24
    Temat: Odp: dobry adwokat rozwod podzial majatku etc - potrzebna pomoc
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:C0VX9.168550$T...@n...chello.at...
    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Apelację składa się za pośrednictwem sądu, którego wyrok (orzeczenie)
    > zaskarżasz.

    czyli za pośrednictwem sądu rejonowego ? a nie tam bezpośrednio gdzie
    orzeczono wyrok...

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-23 18:48:55
    Od: "ela" <e...@N...gazeta.pl>

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:Q9UX9.167291$T...@n...chello.at...
    >
    > chyba teraz kpisz ...

    > życzę tego by uwzględniono ...
    >
    > Sandra

    Sandro i Jokerze,
    dzieki za odpowiedzi. Ja nie bardzo chce korzystac z uslug tego samego
    adwokata - nie ufam mu juz. Nie wydaje mie sie tez zeby napisal pismo do
    sadu w ktorym przyznaje sie do bledu.
    Raczej wolalabym pisac sama i wyjasnic sytuacje a jeszcze lepiej miec kogos
    nowego kto z sensem by sie tym zajal.
    bylismy na konsultacji u innej pani i ta stwierdzila ze sprawy nie wezmie bo
    nie bedzie psula koledze opinii. (czyli sama widziala ze byl blad)
    Nie chcwe isc do kogos innego w ciemno bo nie wiem czy ten ktos bedzie
    lepszy. Potrzebny jest mi kontakt do kogos sprawdzonego - prosze. Moze jakis
    adwokat sie tu loguje i moze cos doradzic lub udzielic konsultacji (moze byc
    na privie)
    Dzieki za dotychczasowa pomoc.

    A jesli dojdzi do najgorszego - to gdzie sa przepisy co i jak podlega
    podzialowi?
    np remonty, usprawnienia i co mozna odliczyc od glownej sumy mieszkania.
    Ela

  • 13. Data: 2003-01-23 19:11:51
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > czyli za pośrednictwem sądu rejonowego ? a nie tam bezpośrednio gdzie
    > orzeczono wyrok...

    apelację wnosi się do sądu, który wydał wyrok i ten sąd orzeka o
    przywróceniu terminu albo odrzuceniu apelacji... coś nie tak?

    KG

  • 14. Data: 2003-01-23 22:15:48
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > apelację wnosi się do sądu, który wydał wyrok i ten sąd orzeka o
    > przywróceniu terminu albo odrzuceniu apelacji... coś nie tak?

    Tak panie Kamilu :-) z prawidłowego toku myślenia wybił mnie niejaki ....
    hm ... tak tylko tyle,że apelacja jest adresowana do sądu wyższej instancji
    za pośrednictwem sądu orzekającego ...a czy bedzie przywrocony temini czy
    odrzucony to już kwestia rozpoznania ja miałam na mysli "adresata apelacji"

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-24 13:19:16
    Od: "ela" <e...@N...gazeta.pl>

    podciagam do gory, moze jeszcze mi ktos doradzi
    Ela

  • 16. Data: 2003-01-24 22:47:03
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    ...a czy bedzie przywrocony temini czy
    > odrzucony to już kwestia rozpoznania

    czy ja wiem, jeśli już czepiamy się słów to rozpoznanie apelacji
    następuje w zasadzie dopiero w sądzie II instancji...

    > ja miałam na mysli "adresata apelacji"

    A czy jest to istotne, kto będzie adresatem apelacji?

    KG

  • 17. Data: 2003-01-24 23:04:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > A czy jest to istotne, kto będzie adresatem apelacji?

    no faktycznie masz racje nawet można napisać na skrawku papieru i też sąd
    rozpatrzy...

    Sandra

  • 18. Data: 2003-01-25 00:37:42
    Od: "Buzz" <K...@a...waw.pl>