    From: "ela" <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobry adwokat rozwod podzial majatku etc - potrzebna pomoc
    Date: Thu, 23 Jan 2003 18:48:55 +0000 (UTC)

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:Q9UX9.167291$T...@n...chello.at...
    >
    > chyba teraz kpisz ...

    > życzę tego by uwzględniono ...
    >
    > Sandra

    Sandro i Jokerze,
    dzieki za odpowiedzi. Ja nie bardzo chce korzystac z uslug tego samego
    adwokata - nie ufam mu juz. Nie wydaje mie sie tez zeby napisal pismo do
    sadu w ktorym przyznaje sie do bledu.
    Raczej wolalabym pisac sama i wyjasnic sytuacje a jeszcze lepiej miec kogos
    nowego kto z sensem by sie tym zajal.
    bylismy na konsultacji u innej pani i ta stwierdzila ze sprawy nie wezmie bo
    nie bedzie psula koledze opinii. (czyli sama widziala ze byl blad)
    Nie chcwe isc do kogos innego w ciemno bo nie wiem czy ten ktos bedzie
    lepszy. Potrzebny jest mi kontakt do kogos sprawdzonego - prosze. Moze jakis
    adwokat sie tu loguje i moze cos doradzic lub udzielic konsultacji (moze byc
    na privie)
    Dzieki za dotychczasowa pomoc.

    A jesli dojdzi do najgorszego - to gdzie sa przepisy co i jak podlega
    podzialowi?
    np remonty, usprawnienia i co mozna odliczyc od glownej sumy mieszkania.
    Ela