  • 1. Data: 2003-01-23 14:29:56
    Temat: dobry adwokat rozwod podzial majatku etc - potrzebna pomoc
    Od: "ela" <e...@N...gazeta.pl>

    czesc wszystkim,
    poradzcie prosze co mozna zrobic w nastepujacej sytuacji:
    byl rozwod, zakonczyl sie z wyrokiem z winy meza.
    Teraz byla sprawa o podzial majatku (w gre wchodzilo male mieszkanko) Wyrok
    sadu rejonowego : 50/50 podzial - mimo ze byly dowody na korzystniejszy
    podzial dla naszej strony.
    No i teraz problem. Adwokat poinformowal nas ze zlozone zostalo odwolanie
    choc tego nie uczynil - dowiedzielismy sie po terminie niestety. Czy
    istnieje mozliwosc zlozenia takiego odwolania z wyjasnieniem ze adwokat nie
    dopelnil obowiazku pelnomocnika czy tez nie?
    Tak w ogole to bylabym wdzieczna za polecenie godnego zaufania adwokata z
    Warszawy lub bliskich okolic (strona zachodnia)- chodzi mi o kogos "z
    jajami" - przepraszam za wyrazenie, ale ten co go mielismy to taki adwokat
    jak z kozie d... traba.
    Bardzo prosze o konstruktywne porady
    Ela

  • 2. Data: 2003-01-23 14:46:18
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ela" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > dopelnil obowiazku pelnomocnika czy tez nie?

    Możesz wystąpić do sądu z wnioskiem o przywrócenie terminu złożenia
    apelacji i dobrze to uzasadnić, wskazując jako główną przyczynę to, co
    napisałaś.
    Joker

  • 3. Data: 2003-01-23 14:52:41
    Od: "ela" <e...@N...gazeta.pl>

    dzieki za szybka reakcje
    powinnamm to zrobic w sadzie rejonowym (tam gdzie zapadl wyrok) czy w sadzie
    wyzszej instancji (wojewodzki?)

  • 4. Data: 2003-01-23 14:57:21
    Od: "ela" <e...@N...gazeta.pl>

    Dzieki za odpowiedz

    powinnam to zrobic w rejonowym (tam gdzie zapadl wyrok( czy w wyzszej
    instancji (wojewodzki?)
    Ela

  • 5. Data: 2003-01-23 15:13:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:_eTX9.166660$T...@n...chello.at...
> [...]
    > Możesz wystąpić do sądu z wnioskiem o przywrócenie terminu złożenia
    > apelacji i dobrze to uzasadnić, wskazując jako główną przyczynę to, co

    oczywiście z jednoczesnym złożeniem apelacji...ale moje pytanie do Jokera
    ...jak to udowdni,że właśnie tak było?

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-23 15:29:55
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Dzieki za odpowiedz
    > powinnam to zrobic w rejonowym (tam gdzie zapadl wyrok( czy w wyzszej
    > instancji (wojewodzki?)
    > Ela

    Tam gdzie zapadł wyrok, od którego chcesz złożyć apelację.
    Joker

  • 7. Data: 2003-01-23 15:49:04
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:_eTX9.166660$T...@n...chello.at...
    >
    > oczywiście z jednoczesnym złożeniem apelacji...ale moje pytanie do Jokera

    1. Może potwierdzi to sam pełnomocnik, szukając dla siebie jakiegoś
    usprawiedliwienia.
    2. Jeżeli bardzo porządnie i wiarygodnie uprawdopodobni przedstawioną
    sytuację, to ma 90% szans, że wniosek zostanie uwzględniony. To jest
    tylko o przywrócenie terminu.

    Słusznie zwróciłaś uwagę. NALEŻY JEDNOCZEŚNIE złożyć apelację.
    (To do zainteresowanej).

    Pozdrawiam, Joker

  • 8. Data: 2003-01-23 15:58:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:TTTX9.167037$T...@n...chello.at...

    > Użytkownik "ela" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Tam gdzie zapadł wyrok, od którego chcesz złożyć apelację.

    czyżby?
    czy tylko ten sąd pośredniczy?

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-23 15:59:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Q9UX9.167291$T...@n...chello.at...
    > 1. Może potwierdzi to sam pełnomocnik, szukając dla siebie jakiegoś
    > usprawiedliwienia.

    chyba teraz kpisz ...

> [...]
    > tylko o przywrócenie terminu.
    >
    > Słusznie zwróciłaś uwagę. NALEŻY JEDNOCZEŚNIE złożyć apelację.

    życzę tego by uwzględniono ...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-23 16:47:30
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > czyżby?
    > czy tylko ten sąd pośredniczy?
    > Sandra

    Apelację składa się za pośrednictwem sądu, którego wyrok (orzeczenie)
    zaskarżasz.
    Joker