  • 21. Data: 2003-06-10 06:00:19
    Temat: Odp: czy ojciec może wyrzucić mnie z domu?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Xargos <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .
    > On Sun, 8 Jun 2003 12:13:44 +0200, "Maciej Gawrysiak" <w...@c...pl>
    > wrote:

    > wierzcie mi! jeśli tylko będzie mnie na to stać, to chętnie się
    > wyprowadzę...

    pewnie tak

    Sandra

  • 22. Data: 2003-06-10 06:02:06
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Xargos <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@4...com..
    .
    > On 8 Jun 2003 00:44:12 +0200, g...@p...onet.pl wrote:
    > oraz jak mi się wydaje - sąd okręgowy - wydział do spraw rodzinnych (czy
    > jakoś tak)

    sąd rodzinny rejonowy nie okręgowy ...

    Sandra

  • 23. Data: 2003-06-10 06:03:16
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik piotr <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbv4jq$sko$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > ale moze sie puszczasz i dlatego chce cie wyrzucic

    hm zawsze tak z kopytami wchodzisz w czyjeś prywatne życie ?

    Sandra

  • 24. Data: 2003-06-10 06:08:24
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Xargos <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .

    > nic z tych rzeczy :-) po prostu, oględnie mówiąc, jesteśmy na ścieżce
    > wojennej... na szczęście(?) ja wraz z moją matką i siostrą jesteśmy po
    > tej samej stronie - to ojcu odwaliło... dlategoż właśnie chcę się
    > zorientować jakie są moje prawa

    wcześniej ktoś cyt. kodeks rodzinny i wobec Ciebie jeśli wszystko dzieje się
    w odpowiednim czasie a tu mam na mysli studia dzienne ojciec wiele nie
    zdziała....sąd rodzinny w kwestii alimentacji ...

    Sandra

  • 25. Data: 2003-06-10 07:28:28
    Temat: Re: czy ojciec może wyrzucić mnie z domu?
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Meldunek nie jest jednoznaczny z prawem do przebywania, nie niesie ze sobą
    (prawa własnośc, jest to tylko czynność administracyjna...
    ważna chociażby po to, zeby US mógł z toba korespondować w kwestii
    podatków..)

  • 26. Data: 2003-06-10 10:33:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, t...@w...pl wrote:

    >+ Meldunek nie jest jednoznaczny z prawem do przebywania, nie niesie ze sobą
    >+ (prawa własnośc, jest to tylko czynność administracyjna...

    W 100% racja :)

    >+ ważna chociażby po to, zeby US mógł z toba korespondować w kwestii
    >+ podatków..)

    Sprzeciw. Do US podaje się "miejsce zamieszkania", nawet jeśli
    jest różne od "miejsca zameldowania". IMHO - celowo (nawet
    jeśli istnieją powody dla których "zamieszkujący" łamie
    prawo nie meldując się - podatki powinien rozliczyć :)).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 27. Data: 2003-06-10 12:21:49
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> skribis:

    >by mogl sobie wynajac pokoj i sie utrzymac samodzielnie.
    >
    >Rozumując w ten sposób, utrzymujmy dzieci do śmierci.

    ba, czyjej?

    > Niech w ogóle nie
    >szukają pracy,

    a co zrobia jak rodzice umra?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?

  • 28. Data: 2003-06-10 18:23:37
    Od: Xargos <l...@w...pl>

    On Tue, 10 Jun 2003 09:28:28 +0200, "t...@w...pl" <t...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >(prawa własnośc, jest to tylko czynność administracyjna...
    >ważna chociażby po to, zeby US mógł z toba korespondować w kwestii

    w takim razie jakie przepisy regulują prawo do przebywania (te same co
    kwestię zameldowania? - ustawa o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych)

    pozdrawiam

    ps. sory za dociekliwość, ale jeśli chodzi o prawo to jestem kompletnym
    laikiem :(

  • 29. Data: 2003-06-10 18:23:38
    Od: Xargos <l...@w...pl>

    On Tue, 10 Jun 2003 08:08:24 +0200, "Sandra" <S...@w...pl> wrote:

    >wcześniej ktoś cyt. kodeks rodzinny i wobec Ciebie jeśli wszystko dzieje się
    >w odpowiednim czasie a tu mam na mysli studia dzienne ojciec wiele nie
    >zdziała....sąd rodzinny w kwestii alimentacji ...
    no i tu pojawia się problem, o czym już wcześniej pisałem, bo ja właśnie
    kończę studia (piszę magisterkę :)).

    pozdrawiam

  • 30. Data: 2003-06-10 19:44:31
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Xargos" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no i tu pojawia się problem, o czym już wcześniej pisałem, bo
    > ja właśnie kończę studia (piszę magisterkę :)).

    Tutaj jest lekkie zamieszanie, bo czasami traktują jako człowieka jako
    absolwenta (tj. ukończył studia) dopiero po obronie, a czasami już po
    absolutorium.

    Ja np. jestem z punktu widzenia armii absolwent po studiach i swego czasu
    wbili mi na podstawie jakiegoś rozporządzenia automatyczne przeniesienie do
    rezerwy.