  • 1. Data: 2003-06-07 17:43:35
    Temat: alimenty
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    mam ogromna prosbe do grupowiczow. mam wiele pytan, odnosnie prawa o
    alimenty. mam 22 lata, moj ojciec do tej pory placil alimenty, ale terez ze
    wzgledu na to ze zmienilem szkole, podal wniosek do sadu, iz nie chce
    placic, poniewaz uwaza ze robie to specjalnie. prosze wszystkich, o
    informacje, jak to wyglada wg prawa polskiego- jakie przepisy, normy ustawy-
    BAAARDZO PROSZE. co musze wiedziec, co mowic na rozprawie- szczegoly podan w
    innym poscie, narazie chcialbym sie ogolnie dowiedziec jak ta sprawa wyglada
    w polsce.

    naprawde dziekuje za odpowiedzi i rady

    tomek

  • 2. Data: 2003-06-10 06:10:40
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz <q...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbt89j$8l0$...@n...news.tpi.pl...
    > BAAARDZO PROSZE. co musze wiedziec, co mowic na rozprawie- szczegoly podan
    > innym poscie, narazie chcialbym sie ogolnie dowiedziec jak ta sprawa
    wyglada
    > w polsce.

    to lepiej podaj te szczegóły bo te szczególy mogą być istotne by udzielić
    jakieś pomocy

    Sandra