  • 1. Data: 2003-06-07 21:38:38
    Temat: Zmiana wysokosci roszczenia
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Moja mama zwrocila sie do Sadu z pozwem wobec AMW o zwrot kaucji
    mieszkaniowej w zwaloryzowanej wysokosci. Stndardowa sprawa, jakich wiele.
    Niestety pomylila sie w obliczeniach. Teraz ma wezwanie na rozprawe (?). Czy
    na rozprawie moze zmienic (podwyzszyc) wysokosc żądanej kwoty?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-07 22:11:38
    Temat: Re: Zmiana wysokosci roszczenia
    Od: "mSet" <m...@w...pl>

    "BaLab" napisał(a) tekścik:

> [...]
    > wiele. Niestety pomylila sie w obliczeniach. Teraz ma wezwanie na
    > rozprawe (?). Czy na rozprawie moze zmienic (podwyzszyc) wysokosc

    Oczywiście, że może. Jeżeli nie była zwolniona od kosztów sądowych i
    wpłaciła wpis to będzie musiała dodatkowo dopłacić do wpisu.

    --
    mSet