  • 1. Data: 2003-06-07 15:31:18
    Temat: domofon w bloku bez zgody mieszkancow
    Od: "Forest+" <f...@t...pl>

    czy tak moze byc? spoldzielnia podpisala z kims umowe na zalozenie domofonow
    w blokach (ktos na pewno wzial za to w lape) i na dzien dzisiejszy wyglada
    to tak ze Ci ktorzy wyrazili zgode (ok 60% mieszkancow bloku) zaplaca 80 zl
    natomiast Ci ktorzy nie wyrazili zgody musza zaplacic 50 zl i nie beda mieli
    zamontowanej sluchawki w mieszkaniu czyli odwiedzajacy beda albo musieli
    znac kod albo beda musieli krzyczec (dzwonic telefonem) zeby im ktos
    otworzyl. jak to sie ma do obowiazujacego prawa? z gory dziekuje za
    podpowiedzi

  • 2. Data: 2003-06-07 16:51:14
    Temat: Re: domofon w bloku bez zgody mieszkancow
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2003-06-07 17:07:01
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-06-07 17:31, Forest+ napisał(a):
> [...]
    > znac kod albo beda musieli krzyczec (dzwonic telefonem) zeby im ktos
    > otworzyl. jak to sie ma do obowiazujacego prawa? z gory dziekuje za

    Moze przeczytaj umowe ze spoldzielnia i zobacz, czy maja prawo
    podejmowac tego typu decyzje?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 4. Data: 2003-06-08 15:22:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    W tytule wątku piszesz o braku zgody mieszkańców a z treści wynika że
    większość (60%) chciała domofonów.W spółdzielni mieszkaniowej decyduje
    większość a ta zadecydowała o instalacji domfonów.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-06-08 19:46:39
    Od: "Forest+" <f...@t...pl>

> [...]
    > większość (60%) chciała domofonów.W spółdzielni mieszkaniowej decyduje
    > większość a ta zadecydowała o instalacji domfonów.

    to nie referendum o wejscie Polski do UE. co mnie wiekszosc skoro 40% sie
    nie zgodzila. a wsrod tych 40% moze byc sporo osob ktore na to po prostu nie
    stac. jest jeszcze cos takiego jak wiekszosc bezwzgledna np. i gdyby to bylo
    90% a te 10% to by byla naprawde osoby ubogie to wtedy mozna by rozlozyc
    koszt na te 90%.

  • 6. Data: 2003-06-08 20:54:17
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

> [...]
    bylo
    > 90% a te 10% to by byla naprawde osoby ubogie to wtedy mozna by rozlozyc

    a nie sądzisz, że to już było pomiędzy rokiem 1945 a 1989 ?

    tęsknisz za tym ?
    jak kogos nie stac na mieszkanie w normalnym budynku i jego utrzymywanie
    w stanie zdatnym do zamieszkania a domofon to teraz już standard
    minimalnego bezpieczeństwa, to niech poszuka sobie innego miejsca
    zamieszkania,
    koniec z utrzymywaniem jedych przez drugich, koniec z socjalizmem,

    generalnie sprawa jest, niestety dla ciebie, załatwiona w zgodzie z prawem,
    bo instalacja jest częścią budynku który jest własnościa spóldzielni a ta
    jest
    zobowiązana do czynienia tego czego od niej oczekują członkowie,
    oczywiście w ramach prawa,

    JarekM

  • 7. Data: 2003-06-09 05:23:49
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Ciekaw czy też tak marudzisz jak ci sprzątają przed blokiem i przycinają
    trawę ...

    W końcu mamy demokrację i to większość decyduje o tym, ze reszcie ma byc
    lepiej...

  • 8. Data: 2003-06-09 05:32:46
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > Ciekaw czy też tak marudzisz jak ci sprzątają przed blokiem i przycinają
    > trawę ...
    >
    > W końcu mamy demokrację i to większość decyduje o tym, ze reszcie ma byc
    > lepiej...

    Demokracja to DYKTATURA większości ;-)))
    Andrzej

  • 9. Data: 2003-06-09 11:30:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Forest+" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

    > to nie referendum o wejscie Polski do UE. co mnie wiekszosc skoro 40% sie
    > nie zgodzila.

    Na znak protestu masz prawo wystąpić ze spółdzielni i zamieszkać gdzie
    indziej.Na przykład na Os.Bezdomofonowym ;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 10. Data: 2003-06-09 12:26:55
    Od: "Forest+" <f...@t...pl>

    > Na znak protestu masz prawo wystąpić ze spółdzielni i zamieszkać gdzie
    > indziej.Na przykład na Os.Bezdomofonowym ;))
    >

    > --
    akurat ja nie mieszkam w tym bloku i w tej spoldzielni. u mnie jakby byl
    domofon to by po tygodniu debile wyrwali go ze sciany :) wiec problem tego
    typu mam niejako z glowy - decyduje ta wiekszosc... debili :)