  • 21. Data: 2005-07-25 19:51:06
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > Niemniej jednak, gdyby dwoch gosci z gnatem zaczelo do mnie wykrzykiwac,
    > to raczej podnioslbym raczki do gory, modlil sie do bozi, ze chca tylko
    > zabrac to co mam przy sobie, a nie zaczna strzelac na oslep...

    czlowiek jest takl skonstruowany ze w takiej sytuacji nie robi nic innego jak
    spier. tym bardzioej jak (chyba nawet ty) jak ktos napisal, napiecie
    spowodowane atakiem terrorystow jest wysokie.

    > Mysle ze tak. Czlowiek, ktory to zrobil, policjant, dojdzie do tego jak
    > ochlonie...
    i dostanie urlop jak Ci w poznaniu?
    panowie z TVN, mam nadzieje ze nie odpuscicie i co jakis czas
    sprawdzicie co tam w trawie piszczy !

    P.

  • 22. Data: 2005-07-25 20:14:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > on juz lezal a ana nim policjanci, gdyby to byl terrorysta do tej sytuacji by
    > nie doszlo, mam nadzieje ze oni trafia do wiezienia, bo $ tego nie mozna
    > zalatwic.

    Nie wiem nie bylem tam, tak mowia. Albo - taka jest oficjalna wersja.
    Przypuszczam, ze dziennikarze tam nie rozn sie od naszych i potrafia
    przeinaczyc, byle tylko temat stal sie medialny...

    > Sorry ale poprzez wzrost napiecia nie mozna ludziom gonosci odbierac .

    Celowo - nie. Ale trzeba brac pod uwage, ze to byl przypadek.

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 23. Data: 2005-07-25 20:15:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > i dostanie urlop jak Ci w poznaniu?
    Nie mnie jest osądzać.

  • 24. Data: 2005-07-25 20:51:52
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bez munduru czy choćby wyraźnego okazania odznaki - bandyci.

    Wiesz na 100% że odznak nie było?

    > Zwłaszcza, że zaczęli mu strzelać w głowę po obezwładnieniu.

    > Jasne. To może od razu zrzucić megatonową głowicę na miasto? Na pewno
    > nie przetrwa żaden terrorysta. I w ogóle przestępczość spadnie do zera.

    Skuteczne. I nie jesteś pierwszym który to wymyślił.

    > Niestety - w tym przypadku głupie osobniki były jednocześnie silne i
    > uzbrojone.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Pamiętaj, ze tak naprawde, to sytuacja w Londynie jest identyczna jak np
    w okupowanej Warszawie.

    Dzielni partyzanci walczą a lokalne gestapo łapie i zabija.

    I sorry, ale jak masz czyste sumienie - zatrzymasz się. Jak nie...
    ryzykujesz.

    Trzeba być idiotą, zeby w dzień / dwa po eksplozjach, zmianach w prawie
    etc, dyskutowac / uciekać.

    MZ

  • 25. Data: 2005-07-25 21:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Smiej sie. Ja ostatnio tez spode lba patrze na tych wszystkich kebabow.

    Sądząc po tym, jak piszesz ('kebaby'), potrzebujesz tylko delikatnego
    pretekstu, żeby sobie pofolgować swojemu rasizmowi.

    > Niby wiem, ze oni wyszyscy nie moga byc zli, ale wygrywa to samo co w
    > przypadku Polakow i Rosjan na zachodzie - toż to pijacy i zabijaja
    > nożami, jak barbarzyńcy...

    [ziew]

    > Niemniej jednak, gdyby dwoch gosci z gnatem zaczelo do mnie wykrzykiwac,
    > to raczej podnioslbym raczki do gory, modlil sie do bozi, ze chca tylko
    > zabrac to co mam przy sobie, a nie zaczna strzelac na oslep...

    Zależy od możliwości i okoliczności - ale jednak próbowałbym zwiać.

    > Mysle ze tak. Czlowiek, ktory to zrobil, policjant, dojdzie do tego jak
    > ochlonie...

    Biedaczek. Teraz się okaże, że to ten morderca jest najbardziej
    pokrzywdzony....

    > Podziwiam Twoja wszechwiedze ;)

    W opisanej sytuacji jest to dość oczywiste.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 26. Data: 2005-07-25 21:26:02
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Sądząc po tym, jak piszesz ('kebaby'), potrzebujesz tylko delikatnego
    > pretekstu, żeby sobie pofolgować swojemu rasizmowi.

    IMO przesadzasz z tą polityczną poprawnością.
    Jak tak dalej pójdzie to policja będzie gonić tylko białe kobiety
    w ciąży żeby nikt ich przypadkiem nie oskarżył o rasizm.
    W tym wypadku profilowanie etniczne jest jak najbardziej OK.

    pix

  • 27. Data: 2005-07-25 21:37:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Żyła wrote:

    > Wiesz na 100% że odznak nie było?

    Gdyby były, to by o tym się tłumaczące z 'błędu' czynniki trąbiły, czyż
    nie? W końcu to spora okoliczność łagodząca dla tych morderców.

    [ciach]

    > Skuteczne. I nie jesteś pierwszym który to wymyślił.

    No to poczekajmy, aż 'dzielni antyterroryści' wpadną na ten pomysł,
    wysadzą się w powietrze i problem się sam rozwiąże ;-/

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Cóż, ja siedzę u siebie i nikomu wjazdów na jego własny teren nie robię...

    > Pamiętaj, ze tak naprawde, to sytuacja w Londynie jest identyczna jak np
    > w okupowanej Warszawie.

    Identyczna? Śmiem twierdzić, że jest kilka 'drobnych' różnic.

    > Dzielni partyzanci walczą a lokalne gestapo łapie i zabija.

    Biorąc pod uwagę dobór celów, więcej sensu to wszystko by miało, gdyby
    była to akcja mająca 'napędzić' wrogość tzw. społeczeństwa do aktualnie
    wybranego wroga.

    > I sorry, ale jak masz czyste sumienie - zatrzymasz się. Jak nie...
    > ryzykujesz.

    Jak to dobrze, że z komunikacji miejskiej regularnie korzystałem, zanim
    ta cała paranoja się rozpleniła... Praktycznie zawsze dobiegałem i
    raczej mało wtedy zwracałem uwagę na otoczenie za mną. W dodatku z
    reguły miałem wtedy wypchany plecak i słuchawki w uszach...

    > Trzeba być idiotą, zeby w dzień / dwa po eksplozjach, zmianach w prawie
    > etc, dyskutowac / uciekać.

    Trzeba być idiotą spragnionym mordu, żeby tak bezmyślnie strzelać.

  • 28. Data: 2005-07-25 21:39:59
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sądząc po tym, jak piszesz ('kebaby'), potrzebujesz tylko delikatnego
    > pretekstu, żeby sobie pofolgować swojemu rasizmowi.

    Ja wiem, czy to rasiezm. Jesli zle patrzenie na jednych kolorowych to
    jzu razism, to mzoe cos w tym jest. Niemniej jednak nie patrze na nich,
    jako na "kolorowych" patrze na nich "to ci, terrorysci-mordercy, moze
    jego brat byl jednym z tych..."

    > [ziew]

    Dobranoc :)

    > Zależy od możliwości i okoliczności - ale jednak próbowałbym zwiać.

    Ja nie wiem. Nie bylem w takiej sytuacji.

    > Biedaczek. Teraz się okaże, że to ten morderca jest najbardziej
    > pokrzywdzony....

    Powinienes akurat byc przyzwyczajony, bo tak jest w naszym pieknym
    kraju, ze to bandyci i morrdercy maja wieksze prawa, niz osoby, ktore
    probowaly sie bronic ;)

    > W opisanej sytuacji jest to dość oczywiste.

    Przynajmniej tak to wszystko nam przekazano, drogi Watsonie ;)

  • 29. Data: 2005-07-25 21:56:22
    Od: "tdew" <t...@w...pl>

    > Zależy od możliwości i okoliczności - ale jednak próbowałbym zwiać.

    > Biedaczek. Teraz się okaże, że to ten morderca jest najbardziej
    > pokrzywdzony....

    > W opisanej sytuacji jest to dość oczywiste.

    dostal wezwanie do zatrzymania pod domem ktory byl pod obserwacja policji a
    w ktorym mieszkal, zaczal uciekac najpierw do stacji metra a potem wskoczyl
    do samej kolejki gdzie zostal zastrzelony. Rodzina poinformowala ze swietnie
    znal angielski wiec na pewno zrozumial polecenia policji.
    Sorry ale pomysl chwilke to nie boli, dwa dni po zamachach, w miesce jest
    pelno policjantow, wychodzisz z domu, biegnie do ciebie kilka uzbrojonych
    osob krzyczac policja a ty zaczynasz uciekac?? Myslisz ze to bandyci tak sie
    po prostu zabawiaja, tacy dowcipnisie ryzykanci urzadzaja sobie polowanie na
    ludzi w srodku dnia w miescie w ktorym w zwiazku z sutyacja co kilka metrow
    stoi policjant albo antyterrosysta??
    Jesli dalej chcesz uciekac to kwalifikujesz sie do corocznej nagrody
    darwina.
    Zapewne gdyby ten Brazylijczyk uciekal gdzie indziej dzisiaj by zyl.
    Nie spotkalem sie nigdzie z informacja ze zostal zastrzelony po
    obezwladnieniu, byles tam widziales?, moze podasz jakis link. Widzialem
    symulacje na bbc z ktorych wynikalo ze zostal zastrzelony z bliskiej
    odleglosci (kilku metrow) ale nie po obezwladnieniu. Gdyby chcieli go zabic
    od samego poczatku zalatwiliby go pod domem.
    A uciekal zapewne dlatego ze nie mial waznej wizy wiec przebywal w Anglii
    nielegalnie co oznacza ze bal sie deportacji.

  • 30. Data: 2005-07-25 22:15:17
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Marcin Żyła wrote:

    ciach

> [...]
    > raczej mało wtedy zwracałem uwagę na otoczenie za mną. W dodatku z
    > reguły miałem wtedy wypchany plecak i słuchawki w uszach...

    I niedostosowany by zszedł ;-(

    > Trzeba być idiotą spragnionym mordu, żeby tak bezmyślnie strzelać.

    Ale zrozum - tam masz normalną wojne. ludzie się mordują. Tak jak w
    Iraku - nie zatrzymasz się do kontroli - kilim, tak samo w Londynie.

    Ja osobiście akceptuje takie zachowania.
    lepiej mieć jednego niesłusznego trupa niż martwych kilkudziesięciu
    pasażerów metra.

    MZ