  • 91. Data: 2005-07-27 08:40:36
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > A nie byc przekoananym ze zamiast do aresztu pojdzie na urlop zdroowtny a
    > pozniej zamiast
    > za morderstwo odpowie za przekroczenie uprawnien i otrzyma jakies g. w
    > zawieszeniu.

    iii jasne
    fajnie jest teoretyzowac, nie majac zielonego pojecia jak to wyglada od
    kuchni

  • 92. Data: 2005-07-27 08:46:26
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...

    chyba ty masz problem ze zrozumieniem

    jesli go nie zastrzelisz nikt nie ma zadnych szans bo on i tak sie
    zamierza wysadzic

    jesli go zastrzelisz, istnieje szansa ze moze nie ma takiego
    zabezpieczenia, ze moze cos nie zadziala, generalnie jest wieksze
    prawdopodobienstwo ze ktos sie uratuje

    to nie wariat z ktorym mozna negocjowac, to samobojco ktory CHCE SIE
    WYSADZIC

    juz rozumiesz roznice czy moze ci to narysowac?

    > Nie. Jestem z gatunku tych, co to uważają, że policja ma bronić
    > niewinnych, a nie strzelać na lewo i prawo zabijając tychże niewinnych.

    jak sie jest niewinnym to sie zatrzymujesz na wezwanie
    niewinny nie ma powodow do uciekania, szczegolnie w zatloczonym metrze
    kiedy jest stan zagrozenia takimi zamachami

    > Jakie papiery?

    wize
    z tego co w tv czy radiu mowili, w danym momencie przebywal tam
    nielegalnie, bo mu sie skonczyla wiza ktorej nie przedluzyl i dlatego
    uciekal

    > Na niewłaściwym miejscu (a konkretnie stanowisku) to byli ci kał-boje,
    > co go zamordowali.

    zastrzelili uciekajacego podejzanego

    > No, to mam nadzieję, że dostaniesz serię z automatu przy okazji np.
    > przebiegania przez jezdnię.

    jesli to bedzie wojna to co w tym dziwnego?

  • 93. Data: 2005-07-27 08:47:23
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    admin napisał(a):

    > A wlasnie ze mial. I co teraz?

    a wlasnie ze nie
    bo nie przedluzyl

  • 94. Data: 2005-07-27 08:56:36
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale to byli jacyś uzbrojeni bandyci, nie policja.

    uzbrojenie bandyci w srodku dnia w metrze ;)
    nawet jak by byli, to czlowiek szybszy od kuli nie jest i ucieczka w
    takiej sytuacji to glupota, jesli ktos chce cie zastrzelic to do ciebie
    nie gada i nie probuje cie zatrzymac, a zatem nawet jak to bndyci to
    lepiej sie zatrzymac

  • 95. Data: 2005-07-27 09:08:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak sie jest niewinnym to sie zatrzymujesz na wezwanie
    > niewinny nie ma powodow do uciekania,

    przed uzbrojonymi po cywilnemu funkjconariuszami (bandytami?) po ataakach
    terrorystycznych, prosze Cie Ty sam nie wiesz co piszesz.
    Gosc widzial pewnie ze ktos za nim lazi wkocnu zobaczyl ze biegna z bronia
    toi zaczal uciekac.

  • 96. Data: 2005-07-27 09:10:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > iii jasne
    > fajnie jest teoretyzowac, nie majac zielonego pojecia jak to wyglada od
    > kuchni

    akurat na topie mamy sprawe z poznania, iwlasnie zarzut przekroczenia
    uprawnien im przedstawiono.

    p.

  • 97. Data: 2005-07-27 09:11:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >powinna sie tak samo bac jak bandyci kiedy uzywaja broni

    a czy ja twierdze inaczej ?

    P.

  • 98. Data: 2005-07-27 09:42:03
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Mon, 25 Jul 2005 16:17:07 +0200, SzerszeN
    <s...@t...pl> wrote:

    >nie ucieka sie jak goni cie policja, szczegolnie wtedy kiedy sa zamach
    >bombowe, a wyglad ma sie "podejzany"

    szczególnie po cywilnemu,
    skąd mam wiedzieć że to nie są jakieś bandziory ?
    szczególnie jak mam kolor skóry nie taki jaki trzeba, a goni
    mnie 2-ch białych osiłków ?

  • 99. Data: 2005-07-27 10:07:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: SzerszeN [Wed, 27 Jul 2005 10:38:44 +0200]:

    > tylko w trakcie takiej akcji, nie ma, jak sie nie ktorym,
    > wydaje czasu ani mozliwosci na weryfikacje

    Ale czlowiecze, przeciez ta akcja obejmowala nie tylko ganianie
    za facetem ale tez sledzenie go przez pol miasta. Spierdolili
    robote i tyle, wykrecac sie moga dowolnie ale tego faktu to to
    nijak nie zmieni.

    Kira

  • 100. Data: 2005-07-27 19:37:11
    Od: MiKeyCo <m...@...pl>

    SzerszeN napisał(a):
    > zastrzelili uciekajacego podejzanego

    Jakiego uciekającego podejrzanego? On już został zatrzymany i
    skrępowany. Jedynie mogło istnieć podejrzenie, że ma ładunek na sobie.

    Reasumując: został zastrzelony osobnik zatrzymany, będący pod kontrolą
    policji, jedynie podejrzewany o niesienie ładunku wybuchowego. To jest
    nielogiczne - jeśli włożono tyle trudu, by go zatrzymać, to można było
    sięgnąć pod jego kurtkę i sprawdzić czy miał coś na sobie. Zagrożenia to
    już nie zwiększało, istniało dość spore już podczas obserwacji i
    pościgu. Został zamordowany. Skrępowany i odstrzelony.

    Został zamordowany, bo ma ciemną karnację i był podejrzany. A sznury
    na drzewach w Londonie się jeszcze nie pojawiły?
    Policja mnie mniej żenuje - to zawsze są kowboje, ale społeczeństwo
    angielskie mnie rozczarowało. W obliczu tak ewedentnej porażki popiera
    działania policji.

    --
    pzdr
    MiKeyCo