  • 31. Data: 2005-07-25 22:20:05
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Żyła wrote:

    > I niedostosowany by zszedł ;-(

    Normalne korzystanie z normalnych zdobyczy cywilizacji ==
    niedostosowanie? Fascynujące...

    > Ale zrozum - tam masz normalną wojne. ludzie się mordują. Tak jak w
    > Iraku - nie zatrzymasz się do kontroli - kilim, tak samo w Londynie.

    Co tylko dowodzi, że angole i reszta buszystów to tacy sami (albo nawet
    jeszcze gorsi) bandyci i mordercy jak Osama i jego klika.

    > Ja osobiście akceptuje takie zachowania.
    > lepiej mieć jednego niesłusznego trupa niż martwych kilkudziesięciu
    > pasażerów metra.

    Rozumiem, że sam chętnie byś się tak poświęcił?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 32. Data: 2005-07-25 22:22:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ja wiem, czy to rasiezm. Jesli zle patrzenie na jednych kolorowych to

    Używanie sformułowań typu "kebaby", "smoluchy" itepe to jest rasizm,
    białasie ;->

    > jzu razism, to mzoe cos w tym jest. Niemniej jednak nie patrze na nich,
    > jako na "kolorowych" patrze na nich "to ci, terrorysci-mordercy, moze
    > jego brat byl jednym z tych..."

    Jeszcze gorzej...

  • 33. Data: 2005-07-25 23:05:14
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Używanie sformułowań typu "kebaby", "smoluchy" itepe to jest rasizm,
    > białasie ;->

    fajku madafajku! ;]

    a tak serio, to 'kebaby' w krakowie wziely sie wlasnie od tego, ze mamy
    teraz cale mnostwo 'kebabow', ze az tradycyjna potrawa krakowska sie z
    tego zrobila. i to wszystko tak sie zlewa, ze mowiac 'kebab' nie mam
    mysli negatywnych...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 34. Data: 2005-07-25 23:20:46
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > jeszcze gorsi) bandyci i mordercy jak Osama i jego klika.

    > Rozumiem, że sam chętnie byś się tak poświęcił?

    Nie.
    Starał bym się wyjśc cało. Możlwe że bym się zatrzymał, możliwe, ze
    instynkt by był góra. To jest gdybanie.

    Co prawda ćwiczenie i oswojenie niebezpieczeństwa może coś pomóc, ale to
    tylko w wyćwiczonych sytuacjach się sprawdza.
    Choć jak mi w armii puścił facet prawdziwą serie nad głową to zawodowo
    przypadłem za kulochwyt a dwaj inni w podskokach wyleźli na przedpole
    ;-) i na linię strzału.

    Ale strzałów w metrze nie przećwiczysz ;-)

    MZ

  • 35. Data: 2005-07-26 01:22:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Żyła wrote:

    [ciach]

> [...]
    > Choć jak mi w armii puścił facet prawdziwą serie nad głową to zawodowo
    > przypadłem za kulochwyt a dwaj inni w podskokach wyleźli na przedpole

    Po takim wyćwiczeniu potencjalna ofiara takiej pseudo-policji mogłaby
    też rozbroić napastnika i rozwalić jego oraz jego wspólników.

    Ciekaw jestem, czy w takiej hipotetycznej sytuacji zwierzchnicy
    pseudo-policjantów zadowolili by się "Przepraszam - miałem podstawy
    podejrzewać, że to jacyś bandyci" i napadnięty przez takich
    przeudo-policjantów odszedłby wolny, jak prawdopodobnie niestety
    bezkarni pozostaną pseudo-policjanci w tym konkretnym przypadku.

    W pewnym dość klasycznym już filmie zgrabnie ujęto podstawowe zasady,
    jakich powinien przestrzegać _prawdziwy_ policjant.

    W tym przypadku wszystkie trzy zostały złamane - ci pseudo-policjanci
    nie chronili prawa, nie służyli zaufaniu publicznemu i na pewno nie
    zadbali o bezpieczeństwo niewinnych.

    Karykaturalna postać policjanta-idioty (inspektor Grimm z "Cienka
    niebieska linia") wyciągającego pochopne wnioski, skłonnego do przesady
    i złaknionego 'prawdziwej akcji' stała się smutną rzeczywistością.

  • 36. Data: 2005-07-26 01:27:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

> [...]
    > teraz cale mnostwo 'kebabow', ze az tradycyjna potrawa krakowska sie z
    > tego zrobila. i to wszystko tak sie zlewa, ze mowiac 'kebab' nie mam

    Och, na pewno też ktoś używając określeń typu 'polaczek' czy 'białas'
    albo 'dupa' czy 'laska' też nie ma nic złego na myśli. Poprostu takie
    określenie 'się przyjęło'.

    Nie jestem zwolennikiem przesadnej politycznej poprawności
    (afro-amerykanin to już ostre przegięcie ;-> ) ale warto jednak uważać
    na to, co się mówi - nawet jeśli się nie ma niczego złego na myśli.

  • 37. Data: 2005-07-26 02:23:44
    Od: wasp <k...@t...com>

    Marcin Żyła wrote:

> [...]
    >
    > Ja osobiście akceptuje takie zachowania.
    > lepiej mieć jednego niesłusznego trupa niż martwych kilkudziesięciu

    Tylko zapominasz dodac ze do tego metra czlowiek dojechal autobusem.
    Szpiclowany caly czas. Jechal tam cale 15 minut. W wtedy ta sama "bomba"
    nie byla grozna. Dopiero ryzyko zauwazyli w metrze.

    No i jeszcze jedno klamstwo polega na "podejrzanej" kurtce. O 10 rano
    bylo w piatek w Londynie 17C, a czlowiek wyszedl z domu gdzie nocowal u
    kolegi poprzedniej nocy.

    Gdyby obserwacja rzeczywiscie miala miejsce, to mogli by zweryfikowac w
    mgnieniu okaz czlowieka na ktorego maja dokumenty imigracyjne, bo byltam
    legalnie.

    Kolejna Magdalenka.

  • 38. Data: 2005-07-26 02:25:12
    Od: wasp <k...@t...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >

    > Co tylko dowodzi, że angole i reszta buszystów to tacy sami (albo nawet
    > jeszcze gorsi) bandyci i mordercy jak Osama i jego klika.

    Z wypowiedzi establiszmentu wynika ze ta wojna z terrorem to faktycznie
    wojna z imigracja.

    > Rozumiem, że sam chętnie byś się tak poświęcił?

    A dlczago policjanci nie poswiecili sie chronic wlasnymi cialami?

  • 39. Data: 2005-07-26 02:29:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wasp wrote:

    > A dlczago policjanci nie poswiecili sie chronic wlasnymi cialami?

    To akurat lekka przesada w drugą stronę ;)

  • 40. Data: 2005-07-26 02:29:24
    Od: wasp <k...@t...com>

    czarny wrote:

    > Dodatkowo pech chcia?, ?e wyszed? z obserwowanego przez Policj?
    > "podejrzanego" domu...

    To jest kolejny dowod na morderstwo. Bo byla to kamienica. Jej adres
    rzekomo znaleziono wsrod zwlok zamachowcow. Zamachowca, jak wiemy,
    zawsze upewnia sie zeby jego dowody tozsamosci pozostaly w dwoch roznych
    miejscach zbrodni jednoczesnie. :-P