  • 1. Data: 2005-05-06 07:40:35
    Temat: Nowe auto - kiedy mozna zadac wymiany na nowe
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie

    Kupilem samochod z salonu, mam go 1 m-c (1730 km) i juz drugi raz jest w
    serwisie.
    Pierwsza usterka zostala zle zdiagnozowana bo naprawa poprawila sytuacje na
    ... 20 km i znowu laweta odwiozla auto tam skad wyjechalo.

    Moje pytanie brzmi:
    W jakich okolicznosciach moge zazadac wymiany auta na wolne od wad, czyli
    nowe ??

    Pozdrawiam
    Marsjusz

  • 2. Data: 2005-05-06 08:20:29
    Temat: Re: Nowe auto - kiedy mozna zadac wymiany na nowe
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    Marsjusz napisał(a):
> [...]
    >
    > Moje pytanie brzmi:
    > W jakich okolicznosciach moge zazadac wymiany auta na wolne od wad, czyli

    na nowe to raczej Ci nie wymienia.
    jednak serwim pewnie bedzie chcial wszystkie usterki
    naprawiac razczej za free.
    jesli mozesz to napisz jaka to marka i model autka!
    strasznie jestem ciekawy cio to za samochodzik

    pozdr

    --
    ..::YazOO::..
    | GG ......................... 6977287 |

  • 3. Data: 2005-05-06 14:10:40
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naprawiac razczej za free.
    > jesli mozesz to napisz jaka to marka i model autka!
    > strasznie jestem ciekawy cio to za samochodzik

    ten samochodzik to
    Nissan Primera P12 1.8 benzyna
    (problem podobny jak w samochodach francuskich, efekt "skurwienia się"
    Japońców z Francuzami, niestety dowiedziałem się o tym po zakupie :-))

    Pozdrawiam
    Marsjusz