  • 11. Data: 2022-03-24 12:40:42
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2022 12:31:34 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > A narracja się pomału zmienia i propagandyści zaraz będą zmieniać
    > teksty, że w zasadzie to oni mówili inaczej, tylko ich nie rozumieliśmy.

    Pieprzysz od rzeczy, nic w tych wytycznych nie ma nadzwyczajnego czego
    od dawna by nie było wiadomo. A w szczególności wiadomo od dawna że
    system opisywania przyczyn zgonów w Polsce jest tak dalece do d... że
    międzynarodowe organizacje gdy podają dane dla Europy nie biorą polskich
    danych pod uwagę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-03-24 13:07:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 12:40, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > system opisywania przyczyn zgonów w Polsce jest tak dalece do d... że
    > międzynarodowe organizacje gdy podają dane dla Europy nie biorą polskich

    O jaki piękny przykład zmiany "to było od dawna wiadome". To czemu
    działano inaczej? To czemu wytyczne były inne? I nie, ten dokument nie
    skupia się na opisie przyczyn zgonu, a tym jak zajmować się pacjentami,
    to co zmieniono na "czas pandemii".

    --
    http://zrzeda.pl

  • 13. Data: 2022-03-24 13:12:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Z tym pismem jest wszystko ok, są to standardy, których domagał się
    > właśnie dr Basiukiewicz od prawie 2 lat za co musiał się stawiać przed
    > oil,

    Kłamiesz.
    Nie za to.

    > jako, że wg niektórych były to antynaukowe herezje.

    Kłamiesz.
    https://nil.org.pl/aktualnosci/5469-informacja-nt-po
    stepowania-wyjasniajacego-nroz

    "Wspomniane pisma / apele zawierają bowiem stwierdzenia, które u każdego
    - nawet osoby nie będącej lekarzem - mogą budzić wątpliwość co do ich
    zgodności z aktualną wiedzą medyczną, takie m.in. jak:(...)"

    https://oko.press/wypowiedzi/basiukiewicz-o-lockdown
    ie/
    https://oko.press/basiukiewicz-lockdown-nie-dzial/

    > Z wieloma innymi rzeczami, których Kviat broni z takim poświęceniem
    > będzie podobnie, bo poza propagandowymi tekstami nie mają potwierdzenia
    > w nauce. Ale jeszcze niedawno, każdego, kto postulował takie podejście
    > tenże Kviat nazywał szurem.

    Kłamiesz.
    Chipy w szczepionkach nie mają potwierdzenia w nauce.
    I wiele innych szurskich tez również.

    > A narracja się pomału zmienia i propagandyści zaraz będą zmieniać
    > teksty, że w zasadzie to oni mówili inaczej, tylko ich nie rozumieliśmy.

    Kłamiesz.
    Szury zmieniły narrację, że w zasadzie nie twierdziły, że chipy są w
    szczepionkach, tylko że nie ma dowodów, że chipów nie ma, bo one są, ale
    ich jeszcze nie wykryto.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2022-03-24 13:14:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2022 13:07:01 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > To czemu
    > działano inaczej?

    No jak to, nie wiesz o spisku? Cykliści z marsjanami się zmówili i
    brużdzą... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-03-24 13:20:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 13:12, Kviat pisze:

> [...]
    > - nawet osoby nie będącej lekarzem - mogą budzić wątpliwość co do ich
    > zgodności z aktualną wiedzą medyczną, takie m.in. jak:(...)"

    no i sam się podkładasz. Pisał też kilka dokumentów na temat działania
    służby zdrowia - to pominąłeś i te były dokładnie takie same jak obecne
    zalecenia. No a jak widać z perspektywy czasu - idiotyzmy okopress
    wypisywane nie zasługują na nic więcej jak tylko ignorowanie tych wpisów.

    > Kłamiesz.
    > Chipy w szczepionkach nie mają potwierdzenia w nauce.
    > I wiele innych szurskich tez również.

    hmm nie wiem kto mówił na temat tych mitycznych chipów. Nie znam nikogo
    kto by o tym mówił na poważnie, natomiast ciągle słyszę od "ekspertów"
    typu Kviat.

    > Kłamiesz.
    > Szury zmieniły narrację, że w zasadzie nie twierdziły, że chipy są w
    > szczepionkach, tylko że nie ma dowodów, że chipów nie ma, bo one są, ale
    > ich jeszcze nie wykryto.

    Tak tak i o 3 i 5 ręce zapewne mówili... Normalnie Bartoszu Fijałku
    przebrałeś się za Kviata?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 16. Data: 2022-03-24 13:29:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > no i sam się podkładasz. Pisał też kilka dokumentów na temat działania
    > służby zdrowia - to pominąłeś

    Pominąłem, bo nie za to był ciągany - wbrew temu co twierdzisz.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2022-03-24 23:56:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-24, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A narracja się pomału zmienia i propagandyści zaraz będą zmieniać
    > teksty, że w zasadzie to oni mówili inaczej, tylko ich nie rozumieliśmy.

    No dobrze, ale co, wcześniej była narracja, że jak ma kowid to
    bezwarunkowo każdy jeden na zakaźny?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2022-03-25 07:38:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 23:56, Marcin Debowski napisał:

    > No dobrze, ale co, wcześniej była narracja, że jak ma kowid to
    > bezwarunkowo każdy jeden na zakaźny?

    Może Cię to zdziwić, ale tak. Dodatkowo na wielu zakaźnych nie leczono
    na nic innego niż Covid. Przez co sam znam 1 przypadek osoby która
    zmarła, bo odstawiono jej leki na istotne choroby po przeniesieniu na
    zakaźny. Z informacji z innych miejsc wiem, że w wielu (nie we
    wszystkich) innych miejscach było podobnie. O tym, że możesz mieć zawał
    i w niektórych szpitalach miast ci pomóc robili ci test i czekali na
    jego wynik nim zaczęto leczyć nawet nie wspominam - tak taka patologia
    była przez ostatnie 2 lata. Wiem, że w Niemczech np aż takich patologii
    nie było - stąd może wynikać mniejsza śmiertelność tam.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 19. Data: 2022-03-25 10:07:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 22:56:44 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No dobrze, ale co, wcześniej była narracja, że jak ma kowid to
    > bezwarunkowo każdy jeden na zakaźny?

    W jakim sensie?
    O ile wiem, to lekarze starali sie nie wpuscic pacjenta z covidem
    na zwykly oddzial.
    Bo by im zaraz zarazil chorych i personel.

    Jak to wygladalo w przypadku zawału serca czy np wypadku drogowego i
    koniecznosci natychmiasowej operacji, czy chocby badan jak tomograf
    czy rentgen, to nie wiem.
    A nie, wiem - zapraszamy do poczekalni. No ale pacjent zaszczepiony,
    to moze wzieli za dobrą monetę. Ba - wtedy moze nawet to działało,
    bo pisze o wrzesniu 2021.

    J.

  • 20. Data: 2022-03-25 13:08:34
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Może Cię to zdziwić, ale tak.

    Nie wiem jak było, ale dosyć logiczne, że covidowców przenosi się na covidowy
    oddział.

    > Dodatkowo na wielu zakaźnych nie leczono
    > na nic innego niż Covid.

    Wiele zakaźnych to przekształcono na covidowe. Więc nie kombinuj, szurku.

    > Przez co sam znam 1 przypadek osoby która
    > zmarła, bo odstawiono jej leki na istotne choroby po przeniesieniu na
    > zakaźny.

    I co na to prokuratura?