eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-03-24 14:31:42
    Temat: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pytam, bo akurat dla mnie to ważne - nic tak nie odstresowuje jak wysiłek, a
    nic tak nie wpędza w choroby jak zamknięcie w czterech ścianach. Siłowni
    urządzać nie zamierzam, zresztą nie trawię takiej "rekreacji"

    W tym roku niemal zarzuciłem jazdę rowerem na rzecz nauki biegania, ale jazdy
    nie chcę "zapomnieć" - tylko mi nie mówcie o trenażerze, bo mam ale to porażka.

    Że co, że policja będzie ścigać biegających w parkach albo jeżdżących
    rekreacyjnie rowerami? Kilometr ode mnie jest spory las, wielu tam biega
    i jeździ - i co, zamkną z zakazem wstępu jak już w niektórych nadleśnictwach?

    Podejrzewam, że ludzie będą "uciekać do lasu" szukając sposobu na rekreacyjne
    uprawiania sportu - pytanie, czy, kto i z jakiego paragrafu ich będzie ścigał?

    Pozdr-
    -Rowerex