  • 131. Data: 2018-04-18 17:56:48
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-18 o 17:25, Liwiusz pisze:

    > "wyższej wartości białych nad czarnymi [...] mężczyzn nad kobietami"
    >
    > Można się spierać kto jest nad kim, i w czym,

    Bredzisz. Nie można.
    To i rasistą też jesteś?

    > ale z definicji jakieś
    > różnice wynikające choćby z posiadanej puli genów są.

    No są. I co z tego? Co to ma wspólnego z wartością?

    > A akurat różnica
    > płci, czy różnica miedzy rasami, dokładnie wynika z posiadanych genów.

    Pieprzysz jak potłuczony.
    Dyskusja nie jest o tym , czy są różnice w genach, tylko czy jedne są
    bardziej wartościowe od innych.

    > Ale w czym mieliby być rudzi bardziej wartościowi?

    W niczym.
    Czytać ze zrozumieniem też cię nie nauczyli?

    > Być może w czymś są,

    Nie są.

    > być może są bardziej odporni na jakąś chorobę.

    A inni, być może, są bardziej odporni na inne choroby...
    Ja pierdolę... i to ich czyni bardziej wartościowymi, tak?

    (Ja chyba grupy pomyliłem... to na pewno jest grupa prawnicza, gdzie
    człowiek spodziewa się jakiegoś minimum inteligencji? Jakiegoś minimum
    wiedzy o świecie, o historii, nie tak odległej przecież?)

    Mam fajny pomysł dla ciebie. Skoro ci mniej odporni i chorzy są mniej
    wartościowi, to nie chciałbyś ich wyeliminować ze społeczeństwa? Może
    jakiś obóz dla nich?
    A nie, cholera, już ktoś wpadł na to przede mną!

    > Ty się tego nie dowiesz,
    > bo wierzysz w gusła o równości.

    Nierówności, to ty masz jedynie w swojej głowie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 132. Data: 2018-04-18 20:25:29
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Aha, czyli jesteś zaślepionym polityczną poprawnością głupkiem, który
    > nawet nie uznaje różnic wynikających z genów.

    Wy Maliniak (oj przepraszam Malinowski Lech aka Liwiusz) to jesteście
    oświeconym niepoprawnością mędrcem aka przygłupkiem, który w swej
    bezradności nie potrafi poradzić nic mądrego, no chyba, ze geny nie te, albo
    masz wielkiego stracha przed kuzynką...

    CROSS: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    --
    'Tom N'

  • 133. Data: 2018-04-19 09:33:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 17:56, Kviat pisze:

    > Nie można [spierać się o różnice].

    > No są.

    Zaprzeczasz sam sobie, patafianie.

    --
    Liwiusz

  • 134. Data: 2018-04-19 10:21:41
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-19 o 09:33, Liwiusz pisze:

    > Zaprzeczasz sam sobie, patafianie.

    Nie patafianie. Po prostu znam na wyrywki idiotyczną argumentację
    wszelkiej maści pokemonów rasistowskich, próbujących nieudolnie mieszać
    pojęcia, licząc na to, że ktoś się nie zorientuje w próbie manipulacji.
    Nie jesteś ani pierwszym, ani zbyt oryginalnym rasistą. Takie przypadki
    jak twój, opisane są i na wszelkie sposoby przeanalizowane w
    podręcznikach. Nie tylko od historii.

    Niektórym z was inteligencji jeszcze wystarcza na to, żeby nie łamać
    jawnie Art.256 KK, ale jesteście zbyt głupi, żeby podjąć merytoryczną
    dyskusję.

    Jeszcze raz, łopatologiczne: z różnicy genów między białymi i czarnymi,
    między kobietami, a mężczyznami nijak nie wynika, że jedni są bardziej
    wartościowi, a inni nie.
    I nie ma w tym żadnej sprzeczności, choćbyś się zapluł i tupał nogami.
    Równie dobrze mógłbyś napisać, że jeden rasista jest bardziej
    wartościowy od innego rasisty, bo posiadają różną pulę genów. To idiotyczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 135. Data: 2018-04-19 10:26:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 10:21, Kviat pisze:
    > Jeszcze raz, łopatologiczne: z różnicy genów między białymi i czarnymi,
    > między kobietami, a mężczyznami nijak nie wynika, że jedni są bardziej
    > wartościowi

    Oczywiście, że wynika, co widać na przykład w czasach biegów na
    Igrzyskach Olimpijskich. Piękna statystyczna zależność. Niewątpliwie
    patrząc pod względem prędkości biegania, rasa czarna jest bardziej
    wartościowa.

    --
    Liwiusz

  • 136. Data: 2018-04-19 11:19:33
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-19 o 10:26, Liwiusz pisze:

> [...]
    > Igrzyskach Olimpijskich. Piękna statystyczna zależność. Niewątpliwie
    > patrząc pod względem prędkości biegania, rasa czarna jest bardziej

    Bardziej wartościowa dla kogo? Dla sprzedawcy wejściówek na olimpiadę?
    Dla miłośników biegaczy?
    Bo ty lubisz oglądać bieganie? A ja nie lubię.
    Równie dobrze mógłbyś napisać, że kwaśne jabłko jest dla ciebie bardziej
    wartościowe od słodkiego, bo ty lubisz kwaśne jabłka.
    To, że ty lubisz kwaśne jabłka, nie czyni ich bardziej wartościowymi, bo
    _ma_inną_pulę_genów_.
    To tylko i wyłącznie oznacza, że ty lubisz kwaśne jabłka (lubisz
    bieganie, itd...).
    To nie inna pula genowa czyni tego biegacza bardziej wartościowym.

    To kolejny podręcznikowy przykład próby manipulacji rasistów poprzez
    nieudolne mieszanie pojęć i próbę rozmydlenia tematu. "Skoro _ja_ nie
    lubię czarnych, to znaczy, że są mniej wartościowi od białych".
    I niby jak z tego ma wynikać, że są mniej wartościowi,
    _bo_mają_inną_pulę_genów_?
    Są mniej wartościowi _dla_kogoś_, a nie dlatego, że mają inną pulę
    genów. To nie ma nic wspólnego z genami.

    Uzasadnianie swojej _osobistej_ hierarchii wartości argumentacją "innej
    puli genów" nazywamy rasizmem.

    Próbuj dalej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 137. Data: 2018-04-19 11:56:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-19, Kviat <Kviat> wrote:

    > Bardziej wartościowa dla kogo? Dla sprzedawcy wejściówek na olimpiadę?

    No własnie. Wartościowy najczęściej powiązany jest z oceną. Spróbujcie
    zastąpic to słówko np. takim "predysponowany do", lub "przydatne w" i
    zobaczcie jak Wam pójdzie :)

    --
    Marcin

  • 138. Data: 2018-04-19 14:12:14
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 14:00, Kviat pisze:

    > Samotna matka będzie miała 2 głosy, a ta matka, która jest matką
    > dziecka, które oprócz matki ma jeszcze ojca, będzie miała 1,5 głosa.
    >
    > Jedna matka będzie miała 2 głosy, a inna będzie miała 1,5 głosa.
    > Czy teraz jest jaśniej i bez formalnych związków?
    >
    > A teraz wytłumacz tej drugiej matce, dlaczego jest gorsza od pierwszej,
    > bo ma o pół głosa mniej.

    Nikt nie jest tu gorszy. Samotna matka przejęła głosy przypadające na ojca.

    Stosując Twoją retorykę: nie-samotna ma męża, a samotna nie ma męża -
    wytłumacz tej drugiej, dlaczego jest gorsza od tej posiadającej męża.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 139. Data: 2018-04-19 14:57:04
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-19 o 14:12, Wojtek pisze:
    > W dniu 2018-04-17 o 14:00, Kviat pisze:
    >

    > Stosując Twoją retorykę:

    Chyba twoją.

    > nie-samotna ma męża, a samotna nie ma męża -
    > wytłumacz tej drugiej, dlaczego jest gorsza od tej posiadającej męża.

    A dlaczego miała by być gorsza?
    Wartość kobiety zależy od posiadania męża? Tak jest tylko w wyznaniowych
    zaściankach i w religianckich głowach.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 140. Data: 2018-04-19 17:46:50
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.04.2018 o 10:49 z <...@...pl> pisze:

    > Jeśli chcemy wyginać szerzmy lewactwo :-)

    Jeśli chcemy wyginąć pleńmy się jak muchy (tfu, prawacy miało być).

    Pozdrawiam
    Kamil