  • 361. Data: 2009-07-21 10:40:55
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h445cp$oq1$1@news.onet.pl...

    > Nie widzę powodu, żeby stać potulnie i czekać na łaskę i niełaskę
    > troglodyty, jeśli mam możliwość ucieczki.

    jak widac nie bylo tej mozliwosci

  • 362. Data: 2009-07-21 10:42:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ucieczka samochodem to zagrozenie dla innych uczestnikow ruchu,
    > uzbrojony bandyta na wolnosci to zagrozenie dla spoleczenstwa

    Sprawdzić, czy nie ksiądz.

    --
    Liwiusz

  • 363. Data: 2009-07-21 10:43:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > wbrew pozorom, uciec samochodem przed ostrzałem jest dość łatwo. Tym
    > bardziej, że nie zakłada się, że ktoś będzie strzelał 40 razy, tylko co
    > najwyżej kilka.

    zakladanie czegokolwiek, majac za plecami ludzi z bronia palna i paniczna
    ucieczka na slepo jest prosta droga na cmentarz

    a to juz zupelnie insza inszosc

  • 364. Data: 2009-07-21 10:44:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sprawdzić, czy nie ksiądz.

    ksiadz chodzi tylko po kolendzie

  • 365. Data: 2009-07-21 10:50:08
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:30:25 +0200, Baloo napisał(a):

    > Nie widzę powodu, żeby stać potulnie i czekać na łaskę i niełaskę
    > troglodyty, jeśli mam możliwość ucieczki.

    Czyli jesteś głupcem nadzwyczajnym. Nie poczekałeś aż "osobnicy" podający
    się za policjantów nie podejdą bliżej by ci okazać np. legitymacje i się
    zidentyfikować. Podjąłeś próbę ucieczki ... tyle że nie udaną. ZUS musi
    wypłacić zasiłek pogrzebowy, bo okazało się że balon nie jest szybszy od
    kul. Stałeś się historią.
    Widzisz już powód?
    Szczerze w to wątpię - masz klapy na ślepiach jak koń pociągowy (nie
    obrażając koni oczywiście).

  • 366. Data: 2009-07-21 10:51:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:27:02 +0200, Baloo napisał(a):

    > Wot i odezwał się Troll Herald ze swoimi jak zwykle błyskotliwymi wnioskami

    No bez przesady balon!!
    Nie jestem buzdyganem! :/

  • 367. Data: 2009-07-21 10:53:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Herald napisał(a):

> [...]
    > kul. Stałeś się historią.
    > Widzisz już powód?
    > Szczerze w to wątpię - masz klapy na ślepiach jak koń pociągowy (nie

    Podlatują osobnicy na łyso z pistoletami. Czekasz na nich spokojnie, bo
    pewnie okażą się policjantami. ZUS musi wypłacić zasiłek pogrzebowy,
    dodatkowo otrzymujesz nagrodę Darwina.

    wer

  • 368. Data: 2009-07-21 10:57:37
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 11:09, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > jestes inteligentny gosc, po co uprawiasz taka demagogie, przeciez wyraznie
    > od poczatku pisze o innych okolicznosciach, oni nie chcieli ich
    > skontrolowac, chcieli zatrzymac groznego bandyte, a niestety ich
    > zidentyfiokowano jako jego, reszta to konsekwencja okolicznosci

    Do tych okolicznosci doprowadzili sami policjanci. Powinni wybrac
    takie miejsce i czas zatrzymania, zeby podejrzani nie mieli szansy na
    glupie manewry. Spaprali i przygotowanie i wykonanie. Sa winni smierci
    niewinnego czlowieka i powinni za to beknac.
    Takie sa fakty. O czym tu dyskutowac.

  • 369. Data: 2009-07-21 10:58:20
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:53:32 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Podlatują osobnicy na łyso z pistoletami. Czekasz na nich spokojnie, bo
    > pewnie okażą się policjantami. ZUS musi wypłacić zasiłek pogrzebowy,
    > dodatkowo otrzymujesz nagrodę Darwina.

    Coś mi się wydaje że ty, balon, osiecki i wam podobni, uważacie się za
    jakichś cyborgów. Chyba przez takich jak wy, nie ma prawa posiadania broni
    na wzór juesej.
    Po prostu gdyby policjant chciał was zatrzymać do kontroli tudzież
    wylegitymowania - po prostu wyciągnelibyście gana i odstrzeli mu łeb,
    tłumacząc że to "mógł być przecież napastnik, bandyta, złoczyńca".

  • 370. Data: 2009-07-21 11:01:52
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 12:58, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Po prostu gdyby policjant chciał was zatrzymać do kontroli tudzież
    > wylegitymowania - po prostu wyciągnelibyście gana i odstrzeli mu łeb,
    > tłumacząc że to "mógł być przecież napastnik, bandyta, złoczyńca".

    Dokladnie tak powinno byc. Jesli policjant wyciaga na kogos bron, to
    jego zmartwieniem powinno byc, zeby ten ktos mial pewnosc, ze jest
    policjantem. W przeciwnym wypadku kulka w lab w ramach obrony
    koniecznej.