  • 491. Data: 2009-07-23 11:52:15
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 10:30:57 +0200, szerszen napisał(a):
    > podbiegajacego do niego policjanta

    Policjant jest w mundurze, wysiada z radiowozu lub przynajmniej z samochodu
    z włączonym kogutem. A to była banda biegnących wrzeszczących dresów.
    Wskaż mi ustawę nakazującą wsłuchiwania się w to o czym wrzeszczy jakiś
    bandyta który próbuje cię napaść.

    > w dupie byles i gowno widziales

    Ot i twoja argumentacja...

    > ofiary tez zachowaly sie irracjonalnie przyczyniajac sie do swojej smierci

    Idioto, ucieczkę przed bandytami nazywasz irracjonalnym zachowaniem? Bądź
    świadom że to czy są uzbrojeni czy nie - niekoniecznie widać jak biegną w
    nocy w twoją stronę.

    > te zeznania sa tyle samo warte co zeznania policnatow, kiedy to do ciebie
    > dotrze?

    Zeznania policjantów są gówno warte - uzgodnili je między sobą,
    najprawdopodobniej fałszywe (jakieś inne wyjaśnienie dlaczego tyle
    im zajęło złożenie zeznań?).

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 492. Data: 2009-07-23 12:05:58
    Od: poreba <d...@p...pl>

    > te zeznania sa tyle samo warte co zeznania policnatow, kiedy to do ciebie
    > dotrze?
    Może wtedy gdy to dotrze to sędziego odczytującego ustne uzasadnienie
    wyroku, w którym wbrew temu co twierdzisz, jednoznacznie wskazał czyje
    zeznania uznaje za bardziej wiarygodne - pomimo poszlak sugerujących
    wcześniejsze uzgodnienie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 493. Data: 2009-07-23 12:15:25
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 08:31:55 +0200, szerszen napisał(a):

    > no wiec jednak bywa tak, ze zwykli niewinni ludzie jednak uciekaja przed
    > policja, z pelna swiadomoscia tego, ze jest to policja,

    Ale co powoduje, że zwykły niewinny człowiek, nie mający nic na sumieniu
    woli unikać kontaktów z policją, a niektórzy wręcz uciekają?

    Może przypadki (żaden kolega-koledze, sam z balkonu widziałem) jak ten gdy
    2 panów nocą na przystanku zostało skopanych i spałowanych bo 'nie
    posłuchali pana policjanta' jak im przy poprzednim nawrocie radiowozu kazał
    'spierd... do chałupy'? Jako często interweniująca na policję w sprawach
    'zakłócania i wybrykiwania' (i w pewien sposób przewrażliwiona wtedy na
    punkcie głośnego nocnego imprezowania) mogę Ci zaręczyć, że nie
    zachowywali się ani głośno, ani obraźliwie - w żaden sposób wymagający
    interwencji.

    --
    pozdro
    poreba

  • 494. Data: 2009-07-23 12:37:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co powoduje, że zwykły niewinny człowiek, nie mający nic na sumieniu
    > woli unikać kontaktów z policją, a niektórzy wręcz uciekają?

    glupota?
    ulanska fantazja?
    pytaj tych co uciekaja, ja nie uciekam i nikt do mnie nie strzela, ani
    krzywda mi sie z tego powodu nie stala

    > sam z balkonu widziałem
    > Jako często interweniująca
    > przewrażliwiona wtedy

    tak zupelnie poza tematem jakiej plci jestes, bo trudno pokapowac, chyba ze
    tylko jakas wklejka ci nie wyszla do konca

  • 495. Data: 2009-07-23 13:19:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 10:34:50 +0200, szerszen napisał(a):
    > nie mial tylko prawka, za to grozi mandat 500 zeta

    Więc uznał że ucieknie przed policją by "oszczędzić" 500zł.

    > czy to powod do ucieczki przed pilicja i narazania sie na wyrok?

    Jego wybór. Ofiary z Poznania wyboru nie miały. Chyba że ktoś jest takim
    debilem, żeby stwierdzić że mogli zdać się na łaskę atakujących ich bandytów.

    > nie wszystko

    Co rzekomo _nie_ świadczy przeciwko policjantom?

    > widzisz, problem z toba jest taki, ze opierajac sie na doniesiniach
    > prasowych

    Które doniesienia Twoim zdaniem kłamią? Proszę, powiedz. Bo na razie to
    tylko snujesz teorie które wybielają policjantów.

    > osadziles policjantow i nic do ciebie nie dociera, ja podchodze do
    > tego bez emocji i nie oceniam tak jednoznacznei policjantow, bo inaczej
    > wyglada swiat podczas takiej akcji a inaczej jak sie siedzie przez monitorem
    > i popija kawke, uwazajac ze wszystko jest czarno biale

    Owszem, inaczej wygląda i dlatego policjanci mają obowiązek postępować
    PROFESJONALNIE. Nie jest profesjonalne zabranie "turysty" na akcję, nie
    jest profesjonalne zatrzymanie w taki sposób że ofiary nie wiedziały że
    miały do czynienia z policją (ustosunkujesz się w końcu do tego że
    policjanci nie włączyli nawet koguta?), na koniec bezładna strzelanina...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 496. Data: 2009-07-23 14:22:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h49167$d5c$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Być może niedługo policja nie będzie musiała stosować strzałów
    > ostrzegawczych
    > http://wiadomosci.onet.pl/2013561,11,item.html
    I tak nie zawsze stosowali.
    Po wezwaniu strzał w cel i drugi - w powietrze.
    Tak ich zresztą szkolono.

    --
    Jotte

  • 497. Data: 2009-07-23 14:22:52
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > pytaj tych co uciekaja, ja nie uciekam i nikt do mnie nie strzela, ani
    > krzywda mi sie z tego powodu nie stala

    A często Cię napada banda zbirów z bronią w ręku, jak wieczorem wracasz do
    domu?

  • 498. Data: 2009-07-23 19:12:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W wiadomości news:h49167$d5c$2@news.onet.pl Liwiusz
    > I tak nie zawsze stosowali.
    > Po wezwaniu strzał w cel i drugi - w powietrze.
    > Tak ich zresztą szkolono.

    Po co miały by takie kombinacje odchodzić, skoro byłow iele sytuacji, gdy
    przepisy ni wymagały oddawania tych strzałów ostrzegawczych.

  • 499. Data: 2009-07-23 19:39:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4adfa$3uk$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Po co miały by takie kombinacje odchodzić
    Nie miałbyby, tylko tak się było i jest.
    A po co?
    Ty mnie pytasz??
    Dla pewności.

    --
    Jotte

  • 500. Data: 2009-07-23 20:38:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > jesli go nie rozumial, slyszal, to powinien tym bardziej poczekac aby
    > wiedziec o co chodzi

    ROTFL

    Pędzi na ciebie bandzior, coś wrzeszczy, a ty grzecznie czekasz, żeby
    się zapytać, czego sobie życzy i czy przypadkiem nie jest zagubionym
    funkcjonariuszem policji?