  • 371. Data: 2009-07-21 11:02:58
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 03:57:37 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Do tych okolicznosci doprowadzili sami policjanci. Powinni wybrac
    > takie miejsce i czas zatrzymania,

    Geniusz krzyżącki - po prostu geniusz :)
    sypnij pomysła jak byś tego dokonał - prosimy bardzo :)
    Wysłałbyś poszukiwanemu żulowi esemesa że ma jechać ul. mariacką i potem ma
    skręcić w ul. warszawską - i tam na niego będzie zasadzkas. :)))

    Zasadzkas w dupas i kopas :)

    > zeby podejrzani nie mieli szansy na glupie manewry.

    To te ofiary były "podejrzane"??? :)))))))
    Nawet nie potraficie wysłowić się, a zabieracie głos w sprawie która was
    przezerasta o dziesiątki punktów IQ.

    > Takie sa fakty.

    Czytaj dalej Fakt czy inny SuperExpress :)

  • 372. Data: 2009-07-21 11:11:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:39:28 +0200, szerszen napisał(a):

    > sugerujesz ze byli pod wplywem, ze nie byli w stanie zrozumiec jednego
    > slowa?

    Wsiądź do auta, włącz radio, zamknij okna - i potem może do Ciebie dotrze
    że w samochodzie niekoniecznie słychać wszystko co ktoś tam sobie wykrzyczy
    na ulicy.

    > nie, ale takie akcje niezaleznie przez kogo prowadzone, w znacznej
    > wiekszosci przypadkow maja okreslony cel

    I co to zmienia? A jak dresy już wyskoczyły na kogoś z bronią - mogą zabić
    choćby dlatego żeby niedoszła ofiara nie złożyła zeznań.

    > a na nich z jakiego powodu?

    A z jakiego powodu mieliby się spodziewać takiej samej akcji ze strony
    policji? Prędzej by się spodziewali bandy dresów, którym się spodobał ich
    samochód...

    > znaczy sie mieli cos na sumieniu i jesli nie policji to obawiali sie kolegow
    > spod celi?

    Aż żal czytać te Twoje wymysły i wygibasy, by wybielić idiotów którzy
    zamordowali człowieka przez swoją ignorancję i chęć kowbojowania.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 373. Data: 2009-07-21 11:13:57
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Herald napisał(a):

    > Coś mi się wydaje że ty, balon, osiecki i wam podobni, uważacie się za
    > jakichś cyborgów. Chyba przez takich jak wy, nie ma prawa posiadania broni
    > na wzór juesej.
    > Po prostu gdyby policjant chciał was zatrzymać do kontroli tudzież
    > wylegitymowania - po prostu wyciągnelibyście gana i odstrzeli mu łeb,
    > tłumacząc że to "mógł być przecież napastnik, bandyta, złoczyńca".

    A Ty uważasz się za Rycerza Jedi? Jak podejdą karki to przekonasz ich,
    że powinni iść dalej?

    wer

  • 374. Data: 2009-07-21 11:18:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:51:05 +0200, Herald napisał(a):
    > No bez przesady balon!!
    > Nie jestem buzdyganem! :/

    Niestety - jesteś jeszcze od niego gorszy.
    Sugerujesz że policja powinna działać jak bandyci i uważasz że mają prawo
    zabić każdego kto im się nie spodoba.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 375. Data: 2009-07-21 11:19:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:28:23 +0200, Baloo napisał(a):
    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał
    > Całe szczęście, że Ty tam byłeś i wszystko masz na taśmach :>

    Na tych co zaginęły :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 376. Data: 2009-07-21 11:22:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:18:09 +0200, Herald napisał(a):
    > Kolejny naoczny *śfiadek*
    > Macie skrzywienie i tyle.

    Skrzywienie to masz Ty, bo nie widzisz niczego złego w bandyckiej akcji
    prowadzonej przez debili-policjantów bawiących się w dziki zachód.
    Trzeba mieć nieźle pomieszane w głowie, żeby twierdzić że ci policjanci
    są niewinni...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 377. Data: 2009-07-21 11:26:23
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 21 Lip, 13:02, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Geniusz krzyżącki - po prostu geniusz :)
    > sypnij pomysła jak byś tego dokonał - prosimy bardzo :)

    Powinni tego dokonac tak, zeby nie gineli niewinni ludzie. Jak tego
    nie potrafia, to niech wypieprzaja z policji. Proste.

  • 378. Data: 2009-07-21 11:26:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 11:18:52 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Sugerujesz że policja powinna działać jak bandyci i uważasz że mają prawo
    > zabić każdego kto im się nie spodoba.

    To twoja wyobraźnia a nie moja sugestia. Niczego takiego nie napisałem -
    konfabulujecie osiecki, konfabulujecie :)

  • 379. Data: 2009-07-21 11:28:31
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:05:07 +0200, Herald napisał(a):
    > Powiedzcie no osiecki, od kiedy to ucieczka jest traktowaniem? :))))

    Skoro nie potrafisz obronić swoich durnych teorii czepiasz się słownictwa?

    > Oooooo - i okazuje się swoje korzenie :))))

    i wymyślasz bzdurne argumenty. Powodzenia.

    > Jasne - na widok lizaka ten który był poszukiwany na pewno by zatrzymał
    > samochód i dał się zatrzymać i zaaresztować.

    No tak, zapomniałem że dla policjanta ewentualne użycie broni jest
    niemożliwe jeśli któryś z policjantów zatrzymuje samochód dając znaki
    "lizakiem". Patrząc na ten konkretny przypadek to ci policjanci generalnie
    mają problem z używaniem mózgu, zachowując go tylko do uzgadniania fałszywych
    zeznań.

    > Tak samo jak ci najemnicy z magdalenki "poddali" się gdy im policjanci
    > umundurowani okazali legitymacje i blachy.

    Może nie zauważyłeś że w Magdalence policjanci odpowiedzieli ogniem na
    ogień... nic dziwnego, skoroś taki tępy. W Magdalence też modelowo
    spartolili akcję, jak przystało na naszych "fachowych" policmajstrów.

    > To nie jest zabawa - ale skąd ty możesz o tym wiedzieć siedząc pod kiecka
    > matki :)

    Lepiej siedzieć pod osłoną blachy i mordować kogokolwiek bo sobie coś
    uroiłeś... to ja już bym wolał pod kiecką matki - przynajmniej nie jestem
    debilem który popiera zamordowanie niewinnej osoby przez głupich policjantów.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 380. Data: 2009-07-21 11:30:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 13:26:25 +0200, Herald napisał(a):
    > To twoja wyobraźnia a nie moja sugestia. Niczego takiego nie napisałem -
    > konfabulujecie osiecki, konfabulujecie :)

    Widzę że ci została frazeologia po pracy w SB... nic dziwnego że tak bronisz
    tych bandytów w mundurach.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944