  • 181. Data: 2009-07-20 06:34:06
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:slrnh61276.5mm.joshua@tau.ceti.pl...

    > Jak najbardziej - nie widzę powodów by pozwalać policjantom na
    > organizowanie
    > zbrojnego napadu.

    jak widze nie zrozumiales snesu pytania, to ze policjanci nie byli
    umundurowani, nie oznacza automatycznie, ze to co sie stalo, bylo przez nich
    zawinione, wazne sa rowniez inne okolicznosci, a tych nikt z nas nie zna,
    opieramy sie jedynie na stronniczych relacjach obu stron, dodatkowo
    zmanipulowanych przez media

  • 182. Data: 2009-07-20 06:37:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Andrzej Lawa ni au koto ha itsumo tanosii

    "Miło spotkać frontowca" ;-)

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 183. Data: 2009-07-20 06:39:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:vb7cj6-du7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Znaczy się jak w ciemnym zaułku wyskakuje na ciebie jakiś chłystek i
    > woła "na ziemię, gnoju!" to ty się automatycznie kładziesz na ziemi?

    jesli trzyma w reku klamke, a z waszych sugestii wynika ze tak, to
    oczywiscie klade sie grzecznie i czekam co dalej

    wbij sobie do glowy, ze jesli ktos chce cie kropnac, a to sugerujesz ze
    sobie pomysleli poszkodowani, to nie wola, tylko strzela, jesli wola, to
    znaczy ze jednak nie ma zamiaru do ciebie strzelac, proste i
    nieskomplikowane

  • 184. Data: 2009-07-20 06:46:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 08:34:06 +0200, szerszen napisał(a):

    > jak widze nie zrozumiales snesu pytania, to ze policjanci nie byli
    > umundurowani, nie oznacza automatycznie, ze to co sie stalo, bylo przez nich
    > zawinione,

    Pistolety przypadkiem same wystrzeliły? Amba zjadła nagle wszystkie radia
    i mimo że akcja dobrych parę minut trwała nie potrafili wezwać wsparcia?

    > wazne sa rowniez inne okolicznosci, a tych nikt z nas nie zna,

    Jakich "innych okoliczności" się jeszcze doszukujesz? Niby że kierowca
    widząc bandę karków napadających na jego samochód miał otworzyć okno i
    zapytać "przepraszam, panowie przypadkiem nie są z policji"?

    > opieramy sie jedynie na stronniczych relacjach obu stron, dodatkowo
    > zmanipulowanych przez media

    Jakoś dotąd policjanci nie potrafili podać żadnego argumentu który by
    sugerował że ich akcja czymkolwiek się różniła od zwykłego napadu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 185. Data: 2009-07-20 07:04:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pistolety przypadkiem same wystrzeliły? Amba zjadła nagle wszystkie radia
    > i mimo że akcja dobrych parę minut trwała nie potrafili wezwać wsparcia?

    nadal nie rozumiesz, to ze policjant jest bez munduru, nie czyni z niego
    cywila, nadal jest policjantem, ktroego polecen nalezy sluchac

    > Jakich "innych okoliczności" się jeszcze doszukujesz? Niby że kierowca
    > widząc bandę karków napadających na jego samochód miał otworzyć okno i
    > zapytać "przepraszam, panowie przypadkiem nie są z policji"?

    no i dalej udowadniasz ze nie zrozumiales :)

    a skad wiesz czy idac z bronia nie komunikowali ze sa policjantami, skad
    wiesz czy w rekach, badz na szyi nie mili blach itd, to sa te inne
    okolicznosci o ktorych mowie, a o ktorych nie masz zielonego pojecia

    > Jakoś dotąd policjanci nie potrafili podać żadnego argumentu który by
    > sugerował że ich akcja czymkolwiek się różniła od zwykłego napadu...

    jak dotad, wies ztylko tyle co doniosa ci szukajace sensacji media

  • 186. Data: 2009-07-20 07:44:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > nadal nie rozumiesz, to ze policjant jest bez munduru, nie czyni z
    > niego cywila, nadal jest policjantem, ktroego polecen nalezy sluchac

    Policjant w mundurze czy bez munduru nie ma prawa *zabić* niewinnych
    osób. Przepisy ustawy są *TYLKO* "dupochronem" bardzo znacznie ale nie
    całkowicie ograniczającym odpowiedzialność za "*pomyłkę*" *jeśli*
    policjanci się do nich stosują.

    Ja dobrze sobie teraz przypominam swoje "pierwsze wrażenie" (z 2004
    roku) że policjanci z Poznania chcieli powtórzyć "sukces" policjantów z
    Warszawy którzy "rozstrzelali" gangstera na światłach drogowych, tylko że
    im w Poznaniu "identyfikacja celu" nie wyszła. Moje pierwsze wrażenie
    było takie że jechali zabić tylko że zabili inną osobę niż planowali.

    Pierwsze wrażenie to żaden dowód (a już szczególnie dla sądu) ale jego
    całkowite ignorowanie przy ocenianiu sytuacji i rozwiewaniu wątpliwości
    jest oznaką wolę nie pisać publicznie czego [w wersji *bardzo* złagodzonej
    braku troski o opinię o policji].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    We fragmentach, prawdy mało, albo nie ma prawdy wcale.

  • 187. Data: 2009-07-20 08:03:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paweł pisze:
    > Policjant na służbie nie może się bać używać broni.

    Dobrze - napisz mi to zdanie i powiedz je na głos:

    "Policjant na służbie ma się nie bać zastrzelić mojego dziecka."

    > To bandyci mają się bać, że ktoś może ich zastrzelić.

    Bredzisz. Pokazujesz tylko jak masz wyprany mózg przez policyjne
    buraczane państwo. :(

    > O zdarzeniu w Poznaniu można powiedzieć nieszczęśliwy splot
    > okoliczności. Ale polskie prawo i tak jest dla policji wyjątkowo
    > restrykcyjne w porównaniu do Europy zachodniej czy USA.
    > A nie są to chyba państwa policyjne?

    USA to państwo na wskroś policyjne i bandyckie.
    A o europejskich państwach to jakich niby mówisz?

    > Rozumiem, że wolałbyś by policjantowi można było naubliżać, nasikać do
    > butów, a jedyne jego uprawnienie to pogłaskać Cię po główce?

    Tak właśnie powinno być. Policjant powinien chronić ludzkie życie,
    a nie bawić się w strzelaniny na ulicach pełnych ludzi.
    Ma chronić ludzkie życie a nie rozstrzeliwać niewinnych ludzi bo
    stoją/siedzą/leżą obok jakiegoś poszukiwanego.
    Łapiesz to, czy też dalej uważasz,że Twoje życie, Twojego dziecka,
    ukochanej jest mniej warte niż ambicje i żądza kasy i awansu byle
    krawężnika?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 188. Data: 2009-07-20 08:34:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie. Policjant krzyczy "Policja!" i od tego momentu uznaje się, że
    > działa jako policjant. Nawet jest orzecznie Sądu Najwyższego w tej sprawie.

    Ale jak rozpoznajesz, po samym głosie, że to prawdziwy policjant, hmm?

    Pytam, bo nie wiem.

  • 189. Data: 2009-07-20 08:41:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie. Moim zdaniem wbrew pozorom ucieczek by było mniej. Jak ktoś by

    Może by i było mniej, ale także przed bandytami.

    Poza tym co się masz szczypać - skoro celem jest "mniej ucieczek" to od
    razu ostrzelać z Vulcana i tyle.

    A jak się ostrzela niewinnego omyłkowo, policja sobie zaśpiewa "Ooops,
    we did it again...."

    > uciekał, to z góry by było wiadomo, że to przestępca, a nie dowcipniś.

    Brednie.

    > Poza tym takie ucieczki często kończą się nieszczęściem zupełnie bez
    > udziału policjantów - załóżmy "dzwonem" w latarnię czy drzewo.

    Och, generalnie korzystanie z pojazdów mechanicznych nierzadko kończy
    się nieszczęściem. O, mam! Ostrzeliwać każdego, kto przekracza dozwoloną
    prędkość! Po co się fatygować z zatrzymywaniem? Jedzie szybko to
    wiadomo, że jakiś przestępca uciekający z miejsca przestępstwa, nie? ;->

    > Andrzej, ale teraz tak jest, że ten przyczajony patrol czasem może
    > otworzyć ogień. To na dobrą stprawę loteria. Wystarczy, że w okolicy
    > dojdzie do jakiegoś poważnego przestępstwa i w wypadku podjęcia ucieczki
    > zawsze można przypuszczać, że to sprawca (jak z motocyklistą).

    Dlatego wszelkie orzeczenia wybielające funkcjonariuszy na ich ewidentną
    niekompetencję (czy wręcz złą wolę) są złe!

    Zabił? Zabił! Nie tego, kogo trzeba? Jak cholera nie tego!

    Won ze służby!

  • 190. Data: 2009-07-20 08:50:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Szczerze mówiąc nie.

    Zeznanie Standardowe Nr 1 ;->

    > Zresztą nie ma to większego znaczenia, bowiem jak
    > się ma czas i wie, co poszło w sprawie źle, to można później wymyślać z
    > tuzin lepszych sposobów.

    Jak się ma rozum, a nie palec przyrośnięty do cyngla i jakieś
    kompleksy/stresy do rozładowania na kimś, to od razu można postąpić
    prawidłowo.

    Podstawowa zasada: ZANIM zacznie się strzelać trzeba mieć 100% pewności,
    że to właściwa osoba. I należy pamiętać o tym, że ludzie przestraszeni
    wyskakującymi na nich znienacka bandytami z bronią w ręku mogą
    zareagować zupełnie losowo - włącznie z otworzeniem ognia z broni
    automatycznej (bo np. "dzielni" policjanci usiłowali omyłkowo zatrzymać
    jakiegoś izraelskiego kacyka incognito).