    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Mon, 20 Jul 2009 09:44:22 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > nadal nie rozumiesz, to ze policjant jest bez munduru, nie czyni z
    > niego cywila, nadal jest policjantem, ktroego polecen nalezy sluchac

    Policjant w mundurze czy bez munduru nie ma prawa *zabić* niewinnych
    osób. Przepisy ustawy są *TYLKO* "dupochronem" bardzo znacznie ale nie
    całkowicie ograniczającym odpowiedzialność za "*pomyłkę*" *jeśli*
    policjanci się do nich stosują.

    Ja dobrze sobie teraz przypominam swoje "pierwsze wrażenie" (z 2004
    roku) że policjanci z Poznania chcieli powtórzyć "sukces" policjantów z
    Warszawy którzy "rozstrzelali" gangstera na światłach drogowych, tylko że
    im w Poznaniu "identyfikacja celu" nie wyszła. Moje pierwsze wrażenie
    było takie że jechali zabić tylko że zabili inną osobę niż planowali.

    Pierwsze wrażenie to żaden dowód (a już szczególnie dla sądu) ale jego
    całkowite ignorowanie przy ocenianiu sytuacji i rozwiewaniu wątpliwości
    jest oznaką wolę nie pisać publicznie czego [w wersji *bardzo* złagodzonej
    braku troski o opinię o policji].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    We fragmentach, prawdy mało, albo nie ma prawdy wcale.