  • 211. Data: 2010-02-19 11:04:07
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > musialby miec twoja mentalnosc

    Jesteś niereformowalną zakłamaną gnidą - to oczywiste.

    > sa rowniez metody zmiany prawa, na takie, ktore zalegalizowalo by takie

    Prawo nie działa wstecz.

    [ciach]

    > a co ty mozesz wiedziec o moich ulubionych metodach

    Sam się przyznałeś, jakie popierasz.

    > ty to naprawde jestes jakims malym zakomplesionym leszczem :)

    Nie patrz w lustro jak do mnie piszesz.

  • 212. Data: 2010-02-19 11:06:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Kto może przypomnieć przepis, na podstawie którego nie wolno
    > np. zastawiać czyjegoś samochodu?

    Pierwsze z brzegu - prawo o ruchu drogowym - chyba niezbyt pasuje do tej
    sytuacji...

  • 213. Data: 2010-02-19 11:07:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Stawiający straci poczucie, że jak wróci i nie widzi blokady
    > to "mu się udało", nie wiedząc czy za półtorej roku jednak
    > nakaz nie przyjdzie :)

    ok, zostawmy blokady i teraz zrobmy cos takiego
    ustawiamy tablice z oplatami 20 zeta za godzine, ktos przyjezdze regularnie,
    tablic nie czyta, bo poco, ajent ma to w d... bo codziennie robi zdjecia,
    zbieraja sie fotki z calego miesiaca, na okolo 3500 tysia i co?

    co jest mniej "bandyckie" jak to lawa okresla, blokada na kolku za 300, czy
    komplet fotografi za 3500?

    i pytanie teraz co dalej, czy cala sporna kwota 3500 zostanie przez sad
    uznana, czy tylko moze jedna dniowka?

    pozatym przeciez jak to "cwaniak i manipulant" no i "bandyta" to jak sie w
    sadzie bedzie bronil czlowiek, przeciez daty w aparacie mozna zmienic, czy
    moze wtedy jako dowod, bedziemy wyciagac tasmy z monitoringu z calego
    miesiaca, swoja droga to jak dlugo maja obowiazek trzymac takie tasmy?

  • 214. Data: 2010-02-19 11:08:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    pmlb wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak stwierdzisz kto jest pracownikiem biura? Bedziesz sledzic czy kazesz
    > przyniesc jakies zaswiadczenie?

    Jak Ci od poniedziałku do piatku będą zawalać parking ciągle te same auta,
    to naprawde nie trzeba byc Sherlockiem Holmesem.

    > Poza tym radze przeczytac czym jest Stacja Benzynowa.

    Z całą pewnością nie jest Parkingiem Bezpłatnym Dla Całej Zmotoryzowanej
    Okolicy.

    > jw.

    J.w.

    > Ale nie masz prawa zakladac blokad!

    Ale ja wcale nie popieram zakładania blokad! Ja protestuję przeciwko
    traktowaniu cudzej własności (tu parkingu BP) jak własnego podwórka.

    > Nie... Nie przyjedzie wiecej do Polski i kolegow ostrzerze, by nie
    > jechali. Sadzisz, ze oni sa takimi jolopami jak co niektorzy w Polsce?

    Biedni ci Brytyjczycy jednak...

    > Byles kiedys na BP w UK? Widzisz roznice?

    Nie, w ogóle nie bywam na BP. Mam takie zboczenie, że dokładam grosiki do
    polskich przedsiebiorstw.
    J.

  • 215. Data: 2010-02-19 11:09:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No to niech postawią szlaban przy wjeździe albo zatrudnią gościa do
    > wydawania kwitków. Czytelnie oznakowany parking płatny i koleś z kasą
    > fiskalną wydający kwitek z godziną rozpoczęcia parkowania. Takie trudne?

    nie no pewnie, niech sie ogradza, niech wydadza kolejna kase, wlasnie
    dlatego w polsce nie jest normalnie, bo bez zasiekow sie nie wytlumaczy
    debilom, ze tu parkowac nie powinni

  • 216. Data: 2010-02-19 11:10:05
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 12:06:39 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pierwsze z brzegu - prawo o ruchu drogowym - chyba niezbyt pasuje do tej
    > sytuacji...

    Przy czym zastawianie to coś innego niż blokada.

    --
    Smok Eustachy
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy

  • 217. Data: 2010-02-19 11:10:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e7016@news.home.net.pl...

    > Sam się przyznałeś, jakie popierasz.

    ale nie powiedzialem ze sa moje ulubione klamczuszku

  • 218. Data: 2010-02-19 11:14:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > a ktos pisal o "snajpieniu"?

    Bo do czegokolwiek innego nie masz odwagi, anonimowy szczylku.

    > alez byla, one jej nie szukala, dostrzegla ja wjezdzajac na stacje

    Redaktorka? Była o tym wcześniej poinformowana.

    > widzisz jakie to zycie niebezpieczne?

    Ano. Rozważ to.

    > aha, wiec jak ja mam pretensje do ciebie, to ty masz do mojej rodziny?
    > jednak niedaleko ci do buzdygana

    Twój ojciec buzdygan.

    > i nawet zwykle przepraszam ci przez gardlo nie przechodzi

    Mam przepraszać ciebie?? Za twoje kłamstwa i oszczerstwa? Kpisz sobie.

    > ale widac kultury z domu nie wyniosles

    Już ty, popierający bandyckie i chamskie metody buraku, kulturą sobie
    pyska nie wycieraj.

    > zglosi jako porzucony, to odpowiednie sluzby go zabiora, a wlasciciel
    > zaplaci, komornik sie o to postara

    "Ukradli mi".

    > niemoznosc legalnego zalozenia blokady w takim przypadku, to blad
    > systemu, ktory nalezalo by naprawic

    Twoje bandyckie podejście do prawa na szczęście nie jest zbyt popularne.
    Na szczęście także dla ciebie.

    > bo jedno bylo pierwsze, a drugie tylko w celu przywrocenia normalnosci

    LOL

    Teraz jesteś dziecinny.

    > czyli dla z powodu cudzej glupoty wlasciciel stacji ma zatrudniac
    > ciecia, ktory bedzie mogl sobie pogadac do kogos, a ten ktos, sie
    > zastosuje lub nie, czyli znowu chcesz obciazac kosztami wlasciciela terenu

    I tak zatrudnia cieciów. I to kilku. Ba! Wysoko wykwalifikowanych, jak
    na cieciów - blokady potrafią zakładać.

    > i przwie mala skutecznosc

    To twoja teoria i całkowicie fałszywa.

    > no pietro wyzej sam to postulujesz, wiec moze sam odpowiedz sobie na to
    > pytanie

    Ja? To ty się domagasz zakładania blokad wszystkim, co nie są aktualnie
    klientami, więc ty wymyśl metodę.

    Czy może znowu wrócisz do blokowania wszystkich jak leci?

    > zalozyc sobie mozesz nawet noge na glowe, a i tak niczego to nie zmieni

    No popatrz - to zupełnie jak ty.

  • 219. Data: 2010-02-19 11:17:14
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 12:09:14 +0100, szerszen napisał(a):
    /.../
    > nie no pewnie, niech sie ogradza, niech wydadza kolejna kase, wlasnie
    > dlatego w polsce nie jest normalnie, bo bez zasiekow sie nie wytlumaczy
    > debilom, ze tu parkowac nie powinni

    Polska się pisze z dużej litery. Jak się chce robić parking płatny to się
    robi parking płatny.

  • 220. Data: 2010-02-19 11:23:11
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śni
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Pozostaje się zastanowić, z czego to wynika, bo to już nei może być
    > przypadek. Z tego co się orientuję, to w wypadku PB faktycznie stacja
    > należy do miejscowych przedsiębiorców, którzy jedynie kupują prawo do
    > uzywania znaku BP.

    Nie do końca tak jest. BP ma też bardzo dużo stacji "swoich" gdzie cała
    załoga zatrudniana jest przez BP.
    Z mojego doświadczenia (ponad 2 lata pracy tam) powiem, że każdą skargę
    i sprawę zgłaszajcie w centrali. Pani za kasą Was oleje, kierownik
    wysłucha i oleje, ale w przypadku zgłoszenia tego w centrali już tak nie
    będzie.

    pozdr.
    stebi