    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Fri, 19 Feb 2010 12:07:17 +0100

    > Stawiający straci poczucie, że jak wróci i nie widzi blokady
    > to "mu się udało", nie wiedząc czy za półtorej roku jednak
    > nakaz nie przyjdzie :)

    ok, zostawmy blokady i teraz zrobmy cos takiego
    ustawiamy tablice z oplatami 20 zeta za godzine, ktos przyjezdze regularnie,
    tablic nie czyta, bo poco, ajent ma to w d... bo codziennie robi zdjecia,
    zbieraja sie fotki z calego miesiaca, na okolo 3500 tysia i co?

    co jest mniej "bandyckie" jak to lawa okresla, blokada na kolku za 300, czy
    komplet fotografi za 3500?

    i pytanie teraz co dalej, czy cala sporna kwota 3500 zostanie przez sad
    uznana, czy tylko moze jedna dniowka?

    pozatym przeciez jak to "cwaniak i manipulant" no i "bandyta" to jak sie w
    sadzie bedzie bronil czlowiek, przeciez daty w aparacie mozna zmienic, czy
    moze wtedy jako dowod, bedziemy wyciagac tasmy z monitoringu z calego
    miesiaca, swoja droga to jak dlugo maja obowiazek trzymac takie tasmy?