  • 91. Data: 2010-02-18 13:30:26
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3b19@news.home.net.pl...

    > Wiszę.

    co robisz?

    > Ty nie widzisz, bo podajesz jako przykład zjawisko jednorazowe.

    ty naprawde masz problem ze sledzeniem toku rozmowy, to byl tylko przyklad
    na twoje stwierdzenie, ze nie miales podobnego problemu, jak tu opisany,
    wiec dalem ci przyklad, gdzie taki problem mozesz spotkac za kilka miesiecy,
    bo akurat o nim wiem, a ze jestes z wawy, wiec daleko jezdzic nie bedziesz
    musial, pewnie jakbys na p.r.w. zadal pytanie, znajdzie sie ktos kto da
    przyklad stacji gdzie taki problem moze wystepowac nie tylko raz w roku

  • 92. Data: 2010-02-18 13:33:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > prawo

    a konkretnie ktory paragraf?

    > Bo w 90% ci którzy przyjeżdzają to tępaki którym się nie chce nic robić, a
    > o przepisach i prawie nie mają pojęcia

    wiec postulujesz, ze to stacja ma dostawac w dupe, czy tak czy tak, bo nie
    dosc ze beda ja bezmogi blokowac, to jeszcze chcesz im wytracic wszelkie
    mozliwe sposoby egzekwowania naleznosci

    > Ale po co zatrzymywać? A jak twoim zdaniem i na jakiej podstawie łapią
    > tych
    > co nie zapłacili za paliwo? Widzisz jakąś różnicę? Bo ja nie. Mają dane i
    > nagrania z kamer. Tyle wystarczy. Oczywiście zakłądając, że jest
    > informacja, że postój jest płatny.

    moze nie wiesz, ale to generuje kolejne problemy, zglaszanie sprawy, wizyty
    na komendzie, zeznania, sprawy, czas, pieniadze na prawnikow itd, itp
    nie widze powodu, dla ktorego za bezmyslnosc kierowcow ma placic stacja

  • 93. Data: 2010-02-18 13:34:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3ae1@news.home.net.pl...

    > Z tego, co widać na tej zamazanej plamie, można mieć wrażenie, że jest
    > to jeden kompleks z trawniczkiem po środku.

    z trawniczkiem posrodku ;)
    dobre, a nie przyszlo ci do glowy, ze to wlasnie granica?
    ze jakby to byl jeden komplesk to pewnie trawniczka by nie bylo, albo bylby
    przejazd, przejscie?

  • 94. Data: 2010-02-18 13:44:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen w <news:hljfhi$9jk$1@news.task.gda.pl>:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4b7d3b19@news.home.net.pl...

    > co robisz?

    Palce się mu plączą ze zdenerwowania ;-)

> [...]
    > musial, pewnie jakbys na p.r.w. zadal pytanie, znajdzie sie ktos kto da
    > przyklad stacji gdzie taki problem moze wystepowac nie tylko raz w roku

    Już mogę podać -- i nie tankowalnia, tylko serwis Toyoty -- "miasto"
    nastawiało słupki i znaki zakazu, więc klienci i pracownicy Rejestrów
    zaczęli parkować na terenie serwisu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 95. Data: 2010-02-18 13:44:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Już mogę podać -- i nie tankowalnia, tylko serwis Toyoty -- "miasto"
    > nastawiało słupki i znaki zakazu, więc klienci i pracownicy Rejestrów
    > zaczęli parkować na terenie serwisu...

    no i toyota jeszcze nie postawila szlabanow i tablic z informacja o
    parkingu? ;)

  • 96. Data: 2010-02-18 13:48:07
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > i co to wg ciebie ma zmienic, mowimy o stacji, z tkroej niektorzy robia
    > sobie parking, to ze sa na niej miejsca postojowe dla klientow, nie czyni
    > z niej publicznego parkingu

    To nie sa miejsca postoju dla klientow ale dla kierowcow.
    Na tym polega idea STACJI BENZYNOWEJ a nie miejsca do tankowania.
    Widze, ze ludzie w Polsce juz nawet (co niektorzy) pojecia nie maja o
    przeznaczeniu roznych miejsc, rzeczy...

  • 97. Data: 2010-02-18 13:58:03
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > To akurat zależy od właściciela stacji.

    Nie wnikam w statu i w definicje "Stacji Benzynowej" ale wydaje mi sie, ze
    nie!
    Mam wrazenie, ze to reguluja odzielne przepisy.

    > Czyżby?
    > http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=4005251&contentId=56278

    > "Działalność w Polsce
    > BP to koncern paliwowy mający swoje korzenie w Anglii."

    No i?
    Ta stacja jest w UK czy w Polsce?
    Kierwonictwo tej stacji jest angielskie czy Polskie?
    Zastanow sie, bo tym linkiem tylko dajesz dowod na debilizm polskich
    kierownikow koncernow zagranicznych...
    Poza tym BP Polska nie ma nic wspolnego prawnie z BP UK:)
    To dwa odzielne podminoty z tym samym bosem:)

  • 98. Data: 2010-02-18 13:58:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:33:15 +0100, szerszen napisał(a):

    > a konkretnie ktory paragraf?

    Na przykład art191 kk oba paragrafy, może być art 278/1, art 284/1. Lecimy
    dalej art288/1 dalej art289/1

    > wiec postulujesz, ze to stacja ma dostawac w dupe, czy tak czy tak, bo nie
    > dosc ze beda ja bezmogi blokowac, to jeszcze chcesz im wytracic wszelkie
    > mozliwe sposoby egzekwowania naleznosci

    Powiedz mi. Jakim cudem wszystkie stacje poza tymi kilkoma problemu nie
    widzą?

    > moze nie wiesz, ale to generuje kolejne problemy, zglaszanie sprawy, wizyty
    > na komendzie, zeznania, sprawy, czas, pieniadze na prawnikow itd, itp
    > nie widze powodu,

    Lepiej bawić się w Punishera i samemu wymierzać sprawiedliwość. Doprawdy
    zabawne. Jak złapię włamywacz w domu, to tym tokiem rozumowania mogę
    zamknąć go na parę miesięcy w piwnicy, bo przecież zgłaszanie tego na
    policję to tylko komplikacje?

    --
    marcin

  • 99. Data: 2010-02-18 13:59:05
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Niemożliwe! British Petroleum zaczynało w Anglii?!

    No widzisz, jak polscy sa traktowani przez obcych i to we wlasnym kraju...
    ba! Przez polskie kierownictwo tego brytyjskiego koncernu... No, ale coz,
    jakos to juz w tradycji jest, ze polak polka dyma by "obcy" byl zadowolony.
    O czym to swiadczy?

  • 100. Data: 2010-02-18 14:10:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Na przykład art191 kk oba paragrafy,

    gdzie tu masz przemoc czy grozby?

    > może być art 278/1,

    tu juz wybitenie poplynales, nie ma mowy o zaborze rzeczy

    > art 284/1. Lecimy

    i jak wyzej, nie mam mowy o przywlaszczeniu

    > dalej art288/1

    jak wyzej, nie mam mowy o zniszczeniu

    > dalej art289/1

    jak wyzej, nikt nic nikomu nie zabiera

    wiec bajdurzysz panie kolego

    > Powiedz mi. Jakim cudem wszystkie stacje poza tymi kilkoma problemu nie
    > widzą?

    a powiedz mi ile znasz takich stacji, stojacych w sadziedztwie biurowcow z
    deficytem miejsc parkingowych dla pracownikow?

    > Lepiej bawić się w Punishera i samemu wymierzać sprawiedliwość.

    nie, lepiej nadstawic drugi policzek i jeszcze im rozdawac darmowa kawe

    > Doprawdy zabawne.

    nie, smutne, ze ludzie musza siegac po blokady, aby wmymusic na innych
    odrobine kultury