    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Fri, 19 Feb 2010 12:08:50 +0100
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <Fs9fn.23795$_W6.19019@newsfe30.ams2>
    <hlj9qs$cl5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <PHbfn.18615$D73.6541@newsfe22.ams2>
    <hljhue$ehp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <C6ffn.87098$zD4.62902@newsfe19.ams2>
    <hlk21m$t3o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <Zplfn.159413$0M5.127769@newsfe23.ams2>

    pmlb wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak stwierdzisz kto jest pracownikiem biura? Bedziesz sledzic czy kazesz
    > przyniesc jakies zaswiadczenie?

    Jak Ci od poniedziałku do piatku będą zawalać parking ciągle te same auta,
    to naprawde nie trzeba byc Sherlockiem Holmesem.

    > Poza tym radze przeczytac czym jest Stacja Benzynowa.

    Z całą pewnością nie jest Parkingiem Bezpłatnym Dla Całej Zmotoryzowanej
    Okolicy.

    > jw.

    J.w.

    > Ale nie masz prawa zakladac blokad!

    Ale ja wcale nie popieram zakładania blokad! Ja protestuję przeciwko
    traktowaniu cudzej własności (tu parkingu BP) jak własnego podwórka.

    > Nie... Nie przyjedzie wiecej do Polski i kolegow ostrzerze, by nie
    > jechali. Sadzisz, ze oni sa takimi jolopami jak co niektorzy w Polsce?

    Biedni ci Brytyjczycy jednak...

    > Byles kiedys na BP w UK? Widzisz roznice?

    Nie, w ogóle nie bywam na BP. Mam takie zboczenie, że dokładam grosiki do
    polskich przedsiebiorstw.
    J.