  • Date: Fri, 19 Feb 2010 12:14:46 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0d25$1@news.home.net.pl> <hlj6sv$m11$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hlj9q6$rrf$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d2c10$1@news.home.net.pl> <hljbbi$v71$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d3a02$1@news.home.net.pl> <hljeh5$77k$1@news.task.gda.pl>
    <4b7dc6fd$1@news.home.net.pl> <hlleh0$5f3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e412c$1@news.home.net.pl> <hllhoo$ogg$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hllldc$e08$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e5ed4$1@news.home.net.pl> <hllpsd$4p2$1@news.task.gda.pl>

    szerszen pisze:

    > a ktos pisal o "snajpieniu"?

    Bo do czegokolwiek innego nie masz odwagi, anonimowy szczylku.

    > alez byla, one jej nie szukala, dostrzegla ja wjezdzajac na stacje

    Redaktorka? Była o tym wcześniej poinformowana.

    > widzisz jakie to zycie niebezpieczne?

    Ano. Rozważ to.

    > aha, wiec jak ja mam pretensje do ciebie, to ty masz do mojej rodziny?
    > jednak niedaleko ci do buzdygana

    Twój ojciec buzdygan.

    > i nawet zwykle przepraszam ci przez gardlo nie przechodzi

    Mam przepraszać ciebie?? Za twoje kłamstwa i oszczerstwa? Kpisz sobie.

    > ale widac kultury z domu nie wyniosles

    Już ty, popierający bandyckie i chamskie metody buraku, kulturą sobie
    pyska nie wycieraj.

    > zglosi jako porzucony, to odpowiednie sluzby go zabiora, a wlasciciel
    > zaplaci, komornik sie o to postara

    "Ukradli mi".

    > niemoznosc legalnego zalozenia blokady w takim przypadku, to blad
    > systemu, ktory nalezalo by naprawic

    Twoje bandyckie podejście do prawa na szczęście nie jest zbyt popularne.
    Na szczęście także dla ciebie.

    > bo jedno bylo pierwsze, a drugie tylko w celu przywrocenia normalnosci

    LOL

    Teraz jesteś dziecinny.

    > czyli dla z powodu cudzej glupoty wlasciciel stacji ma zatrudniac
    > ciecia, ktory bedzie mogl sobie pogadac do kogos, a ten ktos, sie
    > zastosuje lub nie, czyli znowu chcesz obciazac kosztami wlasciciela terenu

    I tak zatrudnia cieciów. I to kilku. Ba! Wysoko wykwalifikowanych, jak
    na cieciów - blokady potrafią zakładać.

    > i przwie mala skutecznosc

    To twoja teoria i całkowicie fałszywa.

    > no pietro wyzej sam to postulujesz, wiec moze sam odpowiedz sobie na to
    > pytanie

    Ja? To ty się domagasz zakładania blokad wszystkim, co nie są aktualnie
    klientami, więc ty wymyśl metodę.

    Czy może znowu wrócisz do blokowania wszystkich jak leci?

    > zalozyc sobie mozesz nawet noge na glowe, a i tak niczego to nie zmieni

    No popatrz - to zupełnie jak ty.