  • 201. Data: 2010-02-19 09:56:37
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010, BK wrote:

    > Tu nie chodzi o to zeby na nich zarobic czy wyrwac kary. Tylko zeby
    > ludzi wychowac zeby nie stawali :) Najlepszy efekt wychowawczy jest
    > jak od reki masz np. blokade - a nie jest po 6 miesiacach dostajesz
    > nakaz zaplaty :-)

    Niekoniecznie.
    Jak ten nakaz zapłaty będzie *pewny*, to będzie dużo skuteczniejszy
    niż (wątpliwe prawnie) szarpanie się o blokadę.
    Stawiający straci poczucie, że jak wróci i nie widzi blokady
    to "mu się udało", nie wiedząc czy za półtorej roku jednak
    nakaz nie przyjdzie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 202. Data: 2010-02-19 10:04:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:29:58 +0100, Johnson napisał(a):

    > Zapewne to i to.

    Tylko które to i to masz na myśli?
    badzio podał trzy ewentualności :D

  • 203. Data: 2010-02-19 10:27:17
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 10:56:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
    /..../
    > Swoją szosą ciekaw jestem, jak to księguje... Może Urząd Skarbowy
    > powinien to sprawdzić? ;->

    Czy mają stosowne zezwolenia na prowadzenie parkingu płatnego to raz. A
    dwa jakby mieć kumpli z lawetą i załadować auto w cholerę?
    Faktycznie postawa policji z "terenem prywatnym" jest żenująca.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 204. Data: 2010-02-19 10:39:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e5ed4$1@news.home.net.pl...

    > Tia, a jak mi mapa wykazywała solidną wygodną drogę, a ja widziałem
    > tylko jakieś bagno - to powinienem był zamknąć oczy, uwierzyć mapie i
    > pojechać? ;->

    tu masz dwie potwierdzajace sie wzajemnie "mapy"

    > Czyli bandytów. Brawo.

    juz ci pisalem, nie wszystko co napiszesz jest prawda

    > Taki z ciebie snajper, jak z królika komandos.

    a ktos pisal o "snajpieniu"?

    > Iformacja powinna być dostatecznie wyraźna i zauważalna. Nie powinna
    > wymagać szukania.

    alez byla, one jej nie szukala, dostrzegla ja wjezdzajac na stacje

    > Och, jasna sprawa, ale jak mamy tak podchodzić do sprawy, to Grzegorz
    > Przemyk tylko kilka razy spadł po pijaku ze schodów, a potem go lekarze
    > z pogotowia dobili.

    widzisz jakie to zycie niebezpieczne?

    > To ty, chamie, przestań mnie z tym zbrodniarzem porównywać.

    aha, wiec jak ja mam pretensje do ciebie, to ty masz do mojej rodziny?
    jednak niedaleko ci do buzdygana

    i nawet zwykle przepraszam ci przez gardlo nie przechodzi

    ale widac kultury z domu nie wyniosles

    > Nie będzie musiał. Może go zostawić w cholerę i problem będzie miał ten
    > palant ze stacji. Choćby dlatego, że policja unika jak może przyjmowania
    > watych kilka złotych wraków.

    zglosi jako porzucony, to odpowiednie sluzby go zabiora, a wlasciciel
    zaplaci, komornik sie o to postara

    > To jest kwestia niewydolności systemu, a nie błędu metody.

    niemoznosc legalnego zalozenia blokady w takim przypadku, to blad systemu,
    ktory nalezalo by naprawic

    > Dlaczego jedno wymuszenie jest dla ciebie OK, a inne _rzekome_
    > wymuszenie to już ZŁO?

    bo jedno bylo pierwsze, a drugie tylko w celu przywrocenia normalnosci

    > Poza tym jeśli na prawdę chodziło by tylko o miejsca, a nie o lewy
    > dochód z haraczy, to wystarczyłoby wezwać kierowcę samochodu, który
    > sobie zaparkował i idzie gdzieś indziej wezwać do opuszczenia terenu.

    czyli dla z powodu cudzej glupoty wlasciciel stacji ma zatrudniac ciecia,
    ktory bedzie mogl sobie pogadac do kogos, a ten ktos, sie zastosuje lub nie,
    czyli znowu chcesz obciazac kosztami wlasciciela terenu

    > Mniej fatygi, mniej ztresu i zero bandytyzmu.

    i przwie mala skutecznosc

    > I ponownie to samo pytanie: jak odróżnisz samochody? Będziesz śledził
    > każdego kierowcę?

    no pietro wyzej sam to postulujesz, wiec moze sam odpowiedz sobie na to
    pytanie

    > A ja zakładam, że skoro nie ma ogrodzenia, to jest to jeden kompleks ;->

    zalozyc sobie mozesz nawet noge na glowe, a i tak niczego to nie zmieni

  • 205. Data: 2010-02-19 10:46:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e602c$1@news.home.net.pl...

    > A ja zakładam, że jest. A czas jest krótki, bo właściciel chce sobie
    > naciągnąć paru frajerów na dodatkową kasę.

    musialby miec twoja mentalnosc

    > Meritum jest takie, że są inne metody - legalne i etyczne. A ten
    > zwaniaczek po prostu chciał sobie dodatkowo dorobić.

    sa rowniez metody zmiany prawa, na takie, ktore zalegalizowalo by takie
    praktyki, a do tego juz wiesz jakie sa jego prawdziw eintencje, no wrozka i
    psycholog w jednym

    > Bogu dzięki nie jesteś sędzią... chociaż w sumie idealnie byś w to
    > bagienko się wpasował ;-/

    > Naucz się czytać.

    po raz kolejny zignorowales, ja wiem ze to burzy twoj swiatopoglad, dlatego
    takie niewygodne

    > Grozisz mi, szczylku?

    ja tobie?
    to narazie ty szczekasz i insynuujesz

    w dodatku nerwy ci chlopaku puszczaja

    > Nie. Wystarczy że sobie uświadomisz, jakie były konsekwencje stosowania
    > twoich ulubionych metod.

    a co ty mozesz wiedziec o moich ulubionych metodach

    > Ty. I teraz wiem, jak i przez kogo motywować właściwą decyzję.

    ty to naprawde jestes jakims malym zakomplesionym leszczem :)

  • 206. Data: 2010-02-19 10:47:12
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Feb 18, 6:13 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > <f...@g...com> wrote in message

    n.googlegroups.com...

> [...]
    > status...
    > Bo naprawde w Polsce ludzie sa tak bezmyslni, ze nie potrafia zakumac, ze
    > lotnisko to troche inne "podworko" niz reszta terenu
    > Od razu wyjasnima- podworko - to tak napisalem umownie teren ka ktorym
    > znajduje sie lotnisko, czyli taki obszar gdzie laduja i strtuja samoloty, sa
    > tam tez poczekalnie, kasy biletowe i tym podbne, naturalnie poczekalnie nie
    > sa na pasach startowych - czy mam dalej opisac co to jest lotnisko boi zaraz
    > sie znadzie ktos i napisze, ze nie mzoe zaparkowac na pasie startowym...

    Alez nie unos sie. Po prostu generalizujesz, ze "W UK na stacji
    benzynowej mozesz parkowac 2 godziny". Wiec podaje Ci przyklad gdzie
    nie mozesz. Po prostu wiekszosc stacji jest w miare duza i jest sporo
    miejsca poza stanowiskami obok dystrybutorow. Ale sa stacje male -
    albo bardzo oblegane i to czy w centrum - kolo Baker Street, czy
    daleko - w Tolworth. Na tych stacjach jest taki przerob ze chcialbym
    zobaczyc jak tam zaparkujesz na dluzej niz 10 minut.

    No chyba, ze dyskutujemy tutaj dla podbicia statystyk, to wtedy
    generalizujmy, bo bedzie sie mozna odwolywac, czepiac - w
    nieskonczonosc. A jak chcemy przedstawic swoja racje, to musimy byc
    troche precyzyjni - wcale nie mam na mysli podawanie definicji, czy
    cytowanie ustaw.

  • 207. Data: 2010-02-19 10:51:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tu tez byli lokalni szeryfowie, ktorym sie wydawalo, ze wszystko moga.

    no i na co to ma byc dowod, chyba tylko na nieudolnosc panstwa, ze cwaniak
    moze wszyskto, a wlasciciel nic

  • 208. Data: 2010-02-19 10:57:08
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > On Feb 18, 6:13 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    PMLB - zaoferowales podac miejsca bez restrykcji parkingowych 5 minut
    piechota od / w Westminster. Ciagle podtrzymujesz swoja oferte?

    Marcepan

  • 209. Data: 2010-02-19 11:00:19
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 11:51:44 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > no i na co to ma byc dowod, chyba tylko na nieudolnosc panstwa, ze
    > cwaniak moze wszyskto, a wlasciciel nic

    No to niech postawią szlaban przy wjeździe albo zatrudnią gościa do
    wydawania kwitków. Czytelnie oznakowany parking płatny i koleś z kasą
    fiskalną wydający kwitek z godziną rozpoczęcia parkowania. Takie trudne?

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 210. Data: 2010-02-19 11:01:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Gotfryd utknął w połowie wątku, i nie umie znaleźć (jak dotąd) żadnego
    > przesądzającego *przepisu*.

    bo moze godfryd zle szuka ;)

    > Kto może przypomnieć przepis, na podstawie którego nie wolno
    > np. zastawiać czyjegoś samochodu?

    dokopalem sie do art. 348 kc, z ktorego wynika, ze dlatego, ze nie nastapilo
    przeniesienie posiadania, czyli przekazanie kluczykow i dokumentow, tak to
    jest w uzasadnieniu jednego znalezionego przezemnie wyroku

    natomiast kwestia blokad, wbrew temu co twierdzi lawa i zly, nie wynika z
    przytaczanych paragrafow, tylko z tego "art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca
    1997 roku prawo o ruchy drogowym - Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 - j.t."