  • Data: 2006-09-29 10:04:22
    Temat: ztm raz jeszcze
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wybaczcie że wracam do tego tematu ZTM ale czytałem w archiwum, że
    tutaj są takie tematy poruszane.

    Miałem dzisiaj taką przygodę. Opiszę pokrótce. Jechałem autobusem
    w ztm z biletem w przeświadczeniu, że jest ważny. Jednak po
    przystawieniu do czytnika podczas kontroli kanara okazało się że
    karta nieważna. Zostałem spisany żyjąc w przeświadczeniu że uda
    mi się to odkręcić i wyjaśnić tą sprawę w biurze reklamacji. Po
    moim dociekaniu dlaczego tak było okazało się że karta była
    nieważna gdyż brat zmienił kontrakt na karcie miejskiej dnia
    poprzedniego. Konstart został wgrany na nową kartę o czym ja nie
    miałem pojęcia i wziąłem tą starą. Zaznaczam że karta ważna nie
    była używana. Niestety nowy kontkart który został wgrany to
    kontrakt na okaziciela. Czy można to jakoś wytłumaczyć i znależc
    jakieś podstawy prawne aby udowodnić iż zaszła wyłącznie
    pomyłka. Dziękuję za wszelkie porady.
    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz