  • Data: 2004-10-10 18:28:22
    Temat: żona a ochrona danych
    Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pomóżcie
    czy firma taksówka może odmówić mi podania ulicy na jaką była zamawiana
    taksówka z telefonu mojego męża i przez niego - powołująć się na ochrone
    danych osobowych (dodam że też z nim byłamale ale nie pamiętam ulicy - malo
    pamietam zostawiłam prawdopodobnie tam rzecz przez którą odjdzie do rozwodu
    jeśli jej nie odzyskam.
    Dodam jeszcze, że prezes taxi jest znajomym męzą i też oficjalnie nie bardzo.
    Panie telefonistki nie chcą mi podać nawet nr taxi.
    pomóżcie
    agrazka