  • 1. Data: 2007-01-09 16:00:17
    Temat: lamerskie pytanko :)
    Od: Kamil_24 <l...@w...pl>

    przepraszam najmocniej - czy posilanie sie stolcem jest w Polsce nielegalne?
    pozdrw

  • 2. Data: 2007-01-09 16:04:24
    Temat: Re: lamerskie pytanko :)
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    jebnij się w łeb idioto, a takie praktyki to sobie stosuj w zaciszu domowym
    a nie się z tym na forum obnosisz

  • 3. Data: 2007-01-09 16:07:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 Jan 2007 17:00:17 +0100, Kamil_24 napisał(a):

    > przepraszam najmocniej - czy posilanie sie stolcem jest w Polsce nielegalne?

    Tak, możesz to robić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-01-09 17:02:16
    Od: Kamil_24 <l...@w...pl>

    Adi napisał(a):
    > jebnij się w łeb idioto, a takie praktyki to sobie stosuj w zaciszu domowym
    > a nie się z tym na forum obnosisz

    ja sienie obnoszę, tylko grzecznie pytam i wypraszam sobie uwagi typu
    "jebnij sie w łeb idioto"!!!
    BTW, czy mogę ze skutkiem pozwać tego pana Adi
    (xdsl-4628.wroclaw.dialog.net.pl) do sądu o obrazę czy pomówienie??
    pozdr

  • 5. Data: 2007-01-09 17:10:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 Jan 2007 18:02:16 +0100, Kamil_24 napisał(a):

    > BTW, czy mogę ze skutkiem pozwać tego pana Adi
    > (xdsl-4628.wroclaw.dialog.net.pl) do sądu o obrazę czy pomówienie??

    Nie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2007-01-09 17:41:26
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Kamil_24" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam najmocniej - czy posilanie sie stolcem jest w Polsce
    > nielegalne?
    > pozdrw

    Możesz nawet bezpośrednio z odbytu jeść!!

  • 7. Data: 2007-01-09 19:39:26
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    tak pozywaj, najchetniej zrób to osobiście w centrum Wrocławia gdzie
    mieszkam , zastanów się co piszesz matole dla mnei to co napisałeś jest
    chore i mam w dupie czy soie to gdzieś zgłosisz chory psychicznie
    "człowieku"

  • 8. Data: 2007-01-10 16:39:13
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    scream napisał(a):

    > Nie

    dobra, wypierdalaj

  • 9. Data: 2007-01-10 19:18:47
    Od: Bluzgacz <B...@o...xer>

    Diabełson napisał(a):

    > dobra, wypierdalaj

    Tak synu mojej kozy możesz ! możesz ale czy chcesz ! to wkoncu twój brat
    a jak pan mawia miłujmy sie nawzajem

  • 10. Data: 2007-01-10 19:34:10
    Od: Jacek <j...@p...onet.pl>

    Bluzgacz napisał(a):