  • 1. Data: 2007-01-09 15:20:08
    Temat: Dawny art 41 par 2 - pokrzywdzony
    Od: "Ala&Darek" <a...@w...pl>

    "Par 2. Za pokrzywdzonego uważa sie także zakład ubezpieczeń w zakresie, w
    jakim pokrył szkodę wyrządzoną pokrzywdzonemu przez przestepstwo".

    Taką odpowiedz otrzymałem od PZU w zwiazku z moim roszczeniem na dzień
    wniosku o wgląd w akta kradzieży auta ubezpieczonego auto-casco w w/w
    zakładzie.

    Co dodac-ująć skoro nie chcą wypłacić odszkodowania?
    Czy jest to przestepstwo i z jakiego art?

  • 2. Data: 2007-01-09 20:06:55
    Temat: Re: Dawny art 41 par 2 - pokrzywdzony
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Ala&Darek napisał(a):
> [...]
    >
    > Taką odpowiedz otrzymałem od PZU w zwiazku z moim roszczeniem na dzień
    > wniosku o wgląd w akta kradzieży auta ubezpieczonego auto-casco w w/w

    znowu???

    KG