    From: "Słonik" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ubezp. zdrowotne
    Date: Wed, 2 Jun 2004 17:56:28 +0200
    Sender: p...@o...pl@217.153.179.186

    Witam
    prosze o odpowiedź na następujące pytanie: Jestem osobą bezrobotną,
    zarejestrowaną w Urzędzie Pracy. W międzyczasie podjęłam pracę na umowę-
    zlecenie, która obowiązywała luty-marzec. Jako osoba zarejestrowana mam
    obowiązek powiadomić Urząd o podjęciu pracy w ciągu 5 dni, jednakże tego nie
    zrobiłam z niewiedzy, dopiero zrobiłam to pod koniec maja przy wizycie. Nie
    pobierałam zasiłku przez ten okres.Musiłam sie wyrejetrować i zarejestrowac
    od nowa. Pod koniec marca przebywałam w szpitalu, gdzie mialam wykonywany
    zabieg. Dostałam dziś pismo z Urzędu, że z dniem podjęcia pracy zostałam
    wyrejestrowana (początek lutego). Firma nie płaciła za mnie składek
    zdrowotnych, jestem studentką zaoczną. Urząd pracy tez mnie wyrejetrował,
    wiec moje pytanie brzmi: kto zapłacił za mój pobyt w szpitalu i koszty
    leczenia. Urząd ?? bo w końcu płacił skladki, bo nie wiedział.Czy teraz je
    wycofają. CZy ja bede musiała pokryc koszty leczenia?
    Dziękuję kompetentnym osobom za pomoc
    Mumin