    From: "PePe" <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: testament moj...
    Date: Wed, 10 Jul 2002 23:49:41 +0200

    w sumie to mlody jestem, 23 lata, ale zaczalem myslec o testamencie.
    Jedynym majatkiem, ktory mam, jest mieszkanie. To mieszkanie, po smierci,
    chcialbym przekazac pewnej niespokrewnionej ze mna osobie, powiedzmy
    Janinie Z. Jak sporzadzic testament, by byl wazny, by osoba obdarowana nie
    miala zadnych zobowiazan wobec mojej rodziny, nie musiala placic jakiejs
    rekompensaty? dzieki za odpowiedz

    --
    [ pozdrawiam pE. ]
    fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,