  • 81. Data: 2023-02-27 23:04:44
    Temat: Re: szyba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 22:41, To.Ja pisze:

    > Masz i ucz się...
    > <https://www.smartage.pl/grumman-f-11-tiger-mysliwie
    c-ktory-sam-sie-zestrzelil/>

    Ale ogarniasz, że on wystrzelił te pociski do przodu i następnie w nie
    padł? :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2023-02-27 23:53:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Napisałeś trzy akapity, z których dokłądnie nic nie wynika.

    Uprzedzałem, że będzie dla ciebie trudne.
    Znowu mnie nie zawiodłeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 83. Data: 2023-02-28 01:10:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jakby to tak działało, to byłoby na jutubie:P

    IMHO to wcale nie jest takie trywialne do zrobienia, szczególnie przy
    AC, a same głośniki (odpowiedniego "kalibru" i małej mechanicznej
    inercji - pasmo przenoszenia <50Hz) nie są za tanie, żeby tak sobie ze 2
    tuziny wygłośniczyć. Zwykłe podłączenie głośnika pod 220V, to ktos
    musiałby miec mega-farta aby zadziałało.

    --
    Marcin

  • 84. Data: 2023-02-28 01:17:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie, to bym tu lobbował za kłamstwem, ale weź mi przybliż, czym różni
    > się pęknięcie szyby wykonane kamieniem na wylotówce z Poznania od tego
    > na parkingu pod Energylandią. Ma inny wymiar? I dlaczego do tego
    > wywrotki ze żwirem potrzebowali. ,

    Pekniecie pewnie niczym (nie wchodząc w "forensics"). Natomiast
    okoliczności powstania mogą już nie być za wygodne, a do okoliczności
    wtórne/pierwotne jest miejsce.

    Nb. takie samochody to mają jakieś śledzenie gps?

    --
    Marcin

  • 85. Data: 2023-02-28 01:21:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Jest taka broń. Chyba jeszcze doświadczalna, ale jest., Strzela stalowym
    > penetratorem.

    Są działa EM. Jak się parę lat temu tym interesowałem były na etapie
    prototypów do testów na poligonie i chyba pierwsze próby instalacji na
    okrętach, bo gdzieindziej, przy wymaganych mocach było to słabo realne.

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2023-02-28 06:08:51
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > się pęknięcie szyby wykonane kamieniem na wylotówce z Poznania od tego
    > na parkingu pod Energylandią. Ma inny wymiar? I dlaczego do tego

    Problem polega na tym, że widzisz nieracjonalne zachowanie (załatwianie
    sprawy przy pomocy wywrotki ze żwirem, zamiast notatki służbowej która
    by wszystko załatwiła - wg. Ciebie). Wiesz też, że masz do czynienia ze
    zwyłymi bandziorami, co potwierdza wyrok skkazujący. I teraz za wszelką
    cenę usiłujesz nie widzieć nic podejrzanego w owym nieracjonalnym
    zachowaniu owych bandziorów. Coś jak byś widział kolesia biegnącego na
    pełnej piździe z damską torebkką, i powiedział - z pewnością spieszy się
    na pociąg, innego racjonalnego wytłumaczenia nie widzę. Trochę
    przerysowane, ale oddaje sedno.

    PD

  • 87. Data: 2023-02-28 06:24:39
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Nb. takie samochody to mają jakieś śledzenie gps?

    W sumie ciekawa sprawa. To jest tak tanie, że aż się prosi
    by na tym zaoszczędzić :)

    PD

  • 88. Data: 2023-02-28 06:29:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tuziny wygłośniczyć. Zwykłe podłączenie głośnika pod 220V, to ktos
    > musiałby miec mega-farta aby zadziałało.

    To nie zadziała. Już prędzej położyć monetę na głosniku i stłuc lampę na
    suficie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!