  • Data: 2009-06-19 06:30:48
    Temat: system ratalny i podpis
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym się zapytać jak to jest z tym podpisywaniem umów na raty. Koleżanka
    pracuje w sklepie z możliwością sprzedazy na raty i systuacja jest taka. Jej
    kolega coś tam chciał kupić a że pracował nielegalnie nie mógł spisać na siebie
    umowy, więc zaproponował że dostarczy wszystkie potrzebne dane swojej matki, a
    jak raty zostana zaakceptowane to przyprowadzi matke do podpisu. Matka kolegi
    zachorowała no i nie miala jak przyjsc, wieć koleżanka, że znała chłopaka dała
    mu tą umowę do domu aby jego matka podpisała. Myślę że nic z tego nie będzie ale
    co by było gdyby w domu ten chłopak podrobił podpis matki i np za miesiąc matka
    się o tym dowiedziała, dla chłopaka pewnie była by jakaś sprawa o podrobienie
    podpisu, ale co by groziło mojej koleżance, w sumie mu zaufała, on wszystkie
    dane matki znał. Troche się martwie o koleżankę, gdyż ona mu wierzy a ja jakoś
    jestem uczulony na takie rzeczy.

    LEHKO