  • 11. Data: 2021-11-23 11:25:52
    Temat: Re: sokratesa.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Siedzi dwóch pijaczków na ławce w parku kompletnie zalanych bez świadomości.
    Nagle jeden czymś ostrym wali drugiego w szyję robiąc dwie dziury i odchodzi.
    Ten pierwszy przeżywa, bo akurat jakiś świadek się napatoczył i wezwano karetkę,
    szpital 8 dni i do domu (a konkretnie znów do parku
    lub na dworzec zależnie od pogody).
    Poszkodowany cyt. "nie ma żalu".
    Sprawca dostaje 11 lat.
    Czyli noszenie przy sobie noża i walnięcie na oślep to 11 lat, a noszenie przy sobie
    armaty w postaci nielegalnie rasowanego auta i
    pędzenie tym narzędziem zbrodni na oślep po mieście to 7l 10/12m.
    Ciekawa sprawiedliwość.

    -----

  • 12. Data: 2021-11-23 12:51:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Nov 2021 10:17:11 +0100, J.F napisał(a):

    > A Tusk - 107 przez wies ... czy jemu tez zabojstwo z zamiarem
    > ewentualnym?

    Bezmózg z Sokratesa nie tylko przekroczył prędkość, ale przede wszystkim
    ominął samochód stojący przed pasami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-11-23 17:15:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2021 o 10:17, J.F pisze:

    > nie tyle nie ma szans, co zmienil zarzut.
    > Ławnicy podobno złożyli zdanie odrębne, a prokurator bedzie apelowal.
    >
    > No coz, 130km/h w centrum miasta to sporo za szybko ...
    > ale nastepnym razem jak Shrek bedzie pomykal po Łazienkowskiej,
    > to prokurator tez moze uznac, ze 100 to za szybko jak na centrum
    > miasta :-)

    No może - ale na łazienkowskiej (trasie, nie ulicy;) nie ma przejść,
    więc pewnie nikogo nie pierdolnę na przejściu (choć niestety zdarzały
    się skuteczne loty na przystanki). No i tam jest 80 (choć na fragmencie
    jest 40 bo wiadukt się wali).

    > A Tusk - 107 przez wies ... czy jemu tez zabojstwo z zamiarem
    > ewentualnym?

    Jakby kogoś piedolnął omijając na przejściu to można by już się
    zastanowić. A tak to raczej usiłowanie zabójstwa z zamiarem ewentualnym:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-11-23 17:19:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2021 o 11:25, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ten pierwszy przeżywa, bo akurat jakiś świadek się napatoczył i wezwano
    > karetkę, szpital 8 dni i do domu (a konkretnie znów do parku lub na

    To realna sprawa?

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-23 17:35:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Nov 2021 17:15:39 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > więc pewnie nikogo nie pierdolnę na przejściu (choć niestety zdarzały
    > się skuteczne loty na przystanki). No i tam jest 80 (choć na fragmencie

    Gdzies zdejma znak, bedzie 50, a ty z przyzwyczajenia 105 :-)

    > Jakby kogoś piedolnął omijając na przejściu to można by już się
    > zastanowić. A tak to raczej usiłowanie zabójstwa z zamiarem ewentualnym:P

    To sie troche kloci ze soba.

    Natomiast
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamiar_ewentualny

    "Przestępstwo umyślne popełnione z zamiarem ewentualnym zachodzi
    wówczas, gdy sprawca przedstawia sobie pewien skutek przestępczy jako
    możliwy choć niekonieczny, skutku tego nie pragnie i do niego nie
    zmierza, ale na zaistnienie tego skutku - na wypadek gdyby zaszedł - z
    całą świadomością się godzi"

    No i co - musi byc trup, czy nie musi?

    J.

  • 16. Data: 2021-11-23 18:09:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2021 o 17:35, J.F pisze:

    > Gdzies zdejma znak, bedzie 50, a ty z przyzwyczajenia 105 :-)

    Trudno - ryzyk fizyk. Raczej przed sądem się nie ostanie, skoro 136@50
    na ulicy z przejściamy co kilkaset metrów nie przeszło.

    > To sie troche kloci ze soba.

    No własnie;)

    > Natomiast
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamiar_ewentualny

    Ale najpierw musi być trup. Z tego co wiem tusk nikogo nie zabił, więc
    nie róbmy peweksu;)

> [...]
    > możliwy choć niekonieczny, skutku tego nie pragnie i do niego nie
    > zmierza, ale na zaistnienie tego skutku - na wypadek gdyby zaszedł - z

    Albo musi być trup albo bardzo mocno naciągnąć. W sumie to jadąc 20 też
    można kogoś zabić:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-23 19:37:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak najbardziej.

    -----

  • 18. Data: 2021-11-23 19:40:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie musi.

    -----

  • 19. Data: 2021-11-23 22:58:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :
    > 7 lat i miesiąc. W sumie nieźle choć ja mam niedosyt.

    Aleoooossssoooochozzziii?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 20. Data: 2021-11-24 05:23:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaka wiare w system?
    > Tak szybko u nas za wypadki nie skazują :-)

    No o tym mówię, a mi się wydawało że od września i nic mi nie
    zadzwoniło, że jak to, już pierwszy wyrok?

    > Ale faktycznie - 2 lata. Ech, docisnal nas ten Covid, latka leca,
    > czlowiek sie starzeje ...

    No weź.

    --
    Marcin